Bilder...

Er veldig lett via appen:) da kommer det opp noen "figurer" under der du skriver innlegg.. Trykker på bilde ikonet da finner du et bilde inne på kamarullen:) eller kamera ikonet da tar du bilde der og da:)

Tok meg frihet til å redigere så bildet ble stort for deg :)

Når jeg legger ut bilder så klikker jeg på det kamera. Da kan jeg velge mellom å ta bilde eller bruke et som er på mobilen.

Så klikker jeg på "this forum" og så "full size", da blir bildet stort. :)

Jeg må alltid ta bilde først,før jeg går inn på appeno hver gang jeg trykker på det kamerasymbolet og prøver å velge "ta bilde" istedenfor å hente fra album får jeg feilmelding og appen avsluttes.

Jeg må alltid ta bilde først,før jeg går inn på appeno hver gang jeg trykker på det kamerasymbolet og prøver å velge "ta bilde" istedenfor å hente fra album får jeg feilmelding og appen avsluttes.

Det var merkelig. Kamera fungerer hos meg.

Har det bestandig vært sånn?
Hvordan telefon har du?
Så skal jeg sjekke opp i det med IT.

Jeg har samsung galaxy s3. Men det fungerte også min galaxy s også.

Det var merkelig. Kamera fungerer hos meg.

Har det bestandig vært sånn?
Hvordan telefon har du?
Så skal jeg sjekke opp i det med IT.

Jeg har samsung galaxy s3. Men det fungerte også min galaxy s også.

Ja,har alltid vært sånn. Har ikke sjekket i det siste da,har bare blitt vant til at det er sånn. Har Sony Experia V.

-----------------

Prøvde igjen nå. Trykket på kamera,tok bilde og så fikk jeg feilmelding "bvforum har dessverre stoppet"

Ja,har alltid vært sånn. Har ikke sjekket i det siste da,har bare blitt vant til at det er sånn. Har Sony Experia V.

-----------------

Prøvde igjen nå. Trykket på kamera,tok bilde og så fikk jeg feilmelding "bvforum har dessverre stoppet"

Det er android du bruker da?

Jeg har ikke peiling på sony tlf.

Men jeg skal gi beskjed til IT.
Har du prøvd å slette appen og legge den inn på nytt?

Så dumt! :-(

Gir beskjed videre til utviklerne, håper de får fanget opp dette til neste oppdatering.

Håper på det,siden det ikke har blitt noen endring med de oppdateringene som har vært.. ellers er det ikke noe stress da. Bare gå ut av appen og ta bilde og så inn igjen. Tar jo ikke lang tid uansett ;)

Postet dette direkte fra appen: http://forum.babyverden.no/threads/test.1585017/
Valgte reply, tok bilde og postet...
Alles gut.
Når det er sagt, så er det nok veldig mange ulike telefoner der ute, og apper er ikke feilfrie... desverre.

Back
Topp