Thea og mamma
Glad i forumet
Hvordan legger jeg ut bilder via mobilen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 11681 Der legger du ut![]()
Tok meg frihet til å redigere så bildet ble stort for deg
Når jeg legger ut bilder så klikker jeg på det kamera. Da kan jeg velge mellom å ta bilde eller bruke et som er på mobilen.
Så klikker jeg på "this forum" og så "full size", da blir bildet stort.![]()
Jeg må alltid ta bilde først,før jeg går inn på appeno hver gang jeg trykker på det kamerasymbolet og prøver å velge "ta bilde" istedenfor å hente fra album får jeg feilmelding og appen avsluttes.
Det var merkelig. Kamera fungerer hos meg.
Har det bestandig vært sånn?
Hvordan telefon har du?
Så skal jeg sjekke opp i det med IT.
Jeg har samsung galaxy s3. Men det fungerte også min galaxy s også.
Ja,har alltid vært sånn. Har ikke sjekket i det siste da,har bare blitt vant til at det er sånn. Har Sony Experia V.
-----------------
Prøvde igjen nå. Trykket på kamera,tok bilde og så fikk jeg feilmelding "bvforum har dessverre stoppet"
Jeg får det til.Jeg må alltid ta bilde først,før jeg går inn på appeno hver gang jeg trykker på det kamerasymbolet og prøver å velge "ta bilde" istedenfor å hente fra album får jeg feilmelding og appen avsluttes.
Så dumt! :-(Ja det er android. Har sletta den flere ganger. Hjelper ikke.
Så dumt! :-(
Gir beskjed videre til utviklerne, håper de får fanget opp dette til neste oppdatering.
Postet dette direkte fra appen: http://forum.babyverden.no/threads/test.1585017/
Valgte reply, tok bilde og postet...
Alles gut.
Når det er sagt, så er det nok veldig mange ulike telefoner der ute, og apper er ikke feilfrie... desverre.