BILDER?

CasMal

Forelsket i forumet
Noen som har lyst å hjelpe meg her? isåfall ville jeg satt veeeldig stoor pris på det :)  Tenkte jeg skulle legge inn noen bilder av både ultralyd og mage, men skjønte fort at det er alfor mange år siden sist jeg gjorde det og nå er alt gått i glemmeboken:( Er ikke så god når det kommer til data, så veldig fint om den som evt hjelper gjør dette så enkelt som overhodet muliug:) hehe   for øyeblikket ligger alle bildene på mail, men holder på å prøver å få de inn på dataen:)

Trooor det er en oppskrift her et eller annet sted... Kan se om jeg finner den for deg.

nøttelitenItreet skrev:
Trooor det er en oppskrift her et eller annet sted... Kan se om jeg finner den for deg.

Tusen takk for det :) satt og prøvde meg litt frem, og så klarte jeg jammen meg å få det til av meg selv:) hehe.... slutter aldri å imponere meg selv emoticon

Moro! Foreløpig er det bare jeg som har lagt inn "mage"bilder, håper andre følger etter. Er jo moro å se utgangspunktet også når vi begynner å bli store:)

Fikk ikke sett bildene dine så slenger med en steg for steg forklaring :)

På redigeringslinja inne der man skriver innlegg velger du ikonet nest til høyre (image manager)
Så klikker du på det grønne pluss tegnet (upload)
Så velger du den øverste linja og klikker select. Da får du opp mappene på dataen din og du kan finne frem bildet du skal ha:) dobbelklikk.
Upload, og insert. Da ser du bildet ditt i ruten. Du kan klikke på bildet og gjøre det mindre om du vil:) Bare dra firkanten i et av hjørnene innover eller utover. Gjenta om du skal ha flere bilder! Håper det var forståelig! :)

Takker og bukker:) Trodde jo en liten stund at jeg virkelig hadde gjort en god jobb, Hehe.... Men den gang ei.. Får prøve forklaringen din og se om jeg ikke kan få de til på et vis:):):)

Har du sett i Våre viktigste tråder?
Eller helt ute i oversikten over alle forum? Der tror jeg det skal stå :)
Har lagt inn lite bilder selv etter forumet ble "nytt" så usikker på hvordan det gjøres.
Men blir spennende å se :)

Gleder meg til å få se litt mage bilder og UL-bilder etterhvert :)

Vet noen av dere hvordan jeg minsker bildene?? Får bare opp at de er for store....:(

Vet noen av dere hvordan jeg minsker bildene?? Får bare opp at de er for store....:(

Jeg skal bare legge ut et bilde, og se om jeg husker det :)

CasMal skrev:

Du åpner bildet i paint og trykker på "endre størrelse" på verktøylinjen. Så lagrer du det, og laster det opp =) Du kan både endre det i prosent og i piksler. =)

nøttelitenItreet skrev:
Fant bare den gamle oppskriften, så var godt Slofrie kom til unnsetning. :)

Den dreiv jg også å knota etter, hehe.

Funka jo dårlig.....

Back
Topp