Bilder

Når jeg ser på bildene deres tenker jeg bare WOW!!! Så utrolig flinke dere er da. Og for en motivasjon. Angrer på at jeg ikke har tatt før bilder nå. Oh håper en dag jeg kan se så stort resultat på meg selv[;)] Så flinke dere er.
 
ORIGINAL: Christine88

ORIGINAL: TauZa

ORIGINAL: MammaGutten

Christine88 - knallfin kropp da!!! [:)]
Ville gjerne hatt den magen!!! [:)]

Men at det er over 80 kg på deg? Hææææææ, lissom? [:-]
Ser jo ut som myyye mindre enn det!!!!



Det tenkte jeg også!!!! måtte inn å se hvor høy du er.. Har du stor rumpe eller hvor gjemmer du kiloene?[:D][:D] Av magebildene ser du jo kjempeslank ut!!!![8D][:)]


Tusen takk[:D] Så gode dere er!
De fleste reagerer når jeg sier hvor mye jeg veier, så tror det har mye med kroppsbygningen min å gjøre!
Men problemområdet mitt er rompe/lår.. Bukser er alltid for trange der, men for store i livet. Så nå håper jeg på å bli kvitt litt av det[:)]


Har du prøvd den nye lewis buksa? De har komt med tre nye modeller og den ene skal vist passe til de som får for vid bukse i livet når den passer over rumpa.
 
Har ikke bilde fra før jeg begynte å slanke meg, men har fra 1.februar og tok nytt bilde i dag.
Har gått ned 5,8kg siden 1.februar. Er på laaangt nær ferdig, har godt å vel 25kg igjen.
 
Så flinke dere er[:)]
Her er mine før og etter bilder. Mangler egentlig 2kg før jeg er i mål da.



               66kg                                                54kg

 
ORIGINAL: ~Frøken Lykkelig~

Har ikke bilde fra før jeg begynte å slanke meg, men har fra 1.februar og tok nytt bilde i dag.
Har gått ned 5,8kg siden 1.februar. Er på laaangt nær ferdig, har godt å vel 25kg igjen.



Kjempeforskjell!!!
Du er sååå flink!!! og på veldig god vei!! heier masse på deg![:D]
 
ORIGINAL: Vero87

Så flinke dere er[:)]
Her er mine før og etter bilder. Mangler egentlig 2kg før jeg er i mål da.

 

              66kg                                                54kg




Så flink du har vært!!! [:)]
Har samme bukse som deg [8D]

Hvor høy er du?
 
Dere har vært så utrolig flinke alle sammen [:D] Man får så inspirasjon til å gå ned i vekt når man ser at andre har klart det [:D]
 
Så utrolig flinke dere har vært - alle sammen!!
 
ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

ORIGINAL: ~Frøken Lykkelig~

Har ikke bilde fra før jeg begynte å slanke meg, men har fra 1.februar og tok nytt bilde i dag.
Har gått ned 5,8kg siden 1.februar. Er på laaangt nær ferdig, har godt å vel 25kg igjen.



Kjempeforskjell!!!
Du er sååå flink!!! og på veldig god vei!! heier masse på deg![:D]


Du er såå søt <3 Tusen takk! Er helt fantastisk å være her inne når man får slike gode ord[:)]
Skryter veldig av dere til alle jeg kjenner(forumet generelt) ! Hadde aldri klart dette uten dere![:D]
 
Hiver meg med jeg også, selv om jeg nå er ferdigslanka. Tenkte å gå ned 2 kg til, men venter med det, siden jeg av erfaring vet jeg vil gå ned ca 1 kg i uka når jeg begynner å sykle med sykkelvogna opp i bhg igjen nå når snøen har forsvunnet...

Her er jeg i feb-10, 82 kg:

Veldig utydelig bilde, men jeg får det ikke klarere


Her er jeg nå, 62 kg. Var enda lettere for litt siden, men en hissig betennelse i korsryggen har parkert meg litt i sofaen [;)]
 
ORIGINAL: ~Frøken Lykkelig~

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

ORIGINAL: ~Frøken Lykkelig~

Har ikke bilde fra før jeg begynte å slanke meg, men har fra 1.februar og tok nytt bilde i dag.
Har gått ned 5,8kg siden 1.februar. Er på laaangt nær ferdig, har godt å vel 25kg igjen.



Kjempeforskjell!!!
Du er sååå flink!!! og på veldig god vei!! heier masse på deg![:D]


Du er såå søt <3 Tusen takk! Er helt fantastisk å være her inne når man får slike gode ord[:)]
Skryter veldig av dere til alle jeg kjenner(forumet generelt) ! Hadde aldri klart dette uten dere![:D]


føler det på samme måte. å finne slankeforumet på bv har virkelig hjelpt meg masse:) er så motiverende:)
Ser jo på bildene dine at det er ikke mye som skal til. 5.8kg virker kanskje ikke såå mye, men fy flate for en forskjell det er på deg! hvor mange cm har du gått ned??
 
Det er helt sykt hva 10 kg bare utgjør!
Guri, så flotte og flinke dere er!![:D]
 
Så utrolig flinke dere er! Bøye seg i støvet for dere!
Så mange med kjempe fine resultater. Gøy å se!
Dere gir meg masse motivasjon jenter! Føler virkelig jeg blir motivert til å gå ned når jeg ser hvor flotte dere blir.
 
ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

ORIGINAL: ~Frøken Lykkelig~

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

ORIGINAL: ~Frøken Lykkelig~

Har ikke bilde fra før jeg begynte å slanke meg, men har fra 1.februar og tok nytt bilde i dag.
Har gått ned 5,8kg siden 1.februar. Er på laaangt nær ferdig, har godt å vel 25kg igjen.



Kjempeforskjell!!!
Du er sååå flink!!! og på veldig god vei!! heier masse på deg![:D]


Du er såå søt <3 Tusen takk! Er helt fantastisk å være her inne når man får slike gode ord[:)]
Skryter veldig av dere til alle jeg kjenner(forumet generelt) ! Hadde aldri klart dette uten dere![:D]


føler det på samme måte. å finne slankeforumet på bv har virkelig hjelpt meg masse:) er så motiverende:)
Ser jo på bildene dine at det er ikke mye som skal til. 5.8kg virker kanskje ikke såå mye, men fy flate for en forskjell det er på deg! hvor mange cm har du gått ned??


Lurer også på hvor mange cm du har gått inn, for det var stoooor forskjell! [:)]

Dere andre også, UTROLIG BRA!!! Fatter at jeg ikke har komt inn på dette forumet for lenge siden!! [:D][:)]
 
ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

ORIGINAL: ~Frøken Lykkelig~

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

ORIGINAL: ~Frøken Lykkelig~

Har ikke bilde fra før jeg begynte å slanke meg, men har fra 1.februar og tok nytt bilde i dag.
Har gått ned 5,8kg siden 1.februar. Er på laaangt nær ferdig, har godt å vel 25kg igjen.



Kjempeforskjell!!!
Du er sååå flink!!! og på veldig god vei!! heier masse på deg![:D]


Du er såå søt <3 Tusen takk! Er helt fantastisk å være her inne når man får slike gode ord[:)]
Skryter veldig av dere til alle jeg kjenner(forumet generelt) ! Hadde aldri klart dette uten dere![:D]


føler det på samme måte. å finne slankeforumet på bv har virkelig hjelpt meg masse:) er så motiverende:)
Ser jo på bildene dine at det er ikke mye som skal til. 5.8kg virker kanskje ikke såå mye, men fy flate for en forskjell det er på deg! hvor mange cm har du gått ned??


Er ikke sikker på cm-målet i den perioden, men toltalt har jeg mistet 11cm der magen er størst, og 9cm i midjen der jeg er smalest[:D]

Nnem: Tusen takk[:D]
 
ORIGINAL: MammaGutten

ORIGINAL: Vero87

Så flinke dere er[:)]
Her er mine før og etter bilder. Mangler egentlig 2kg før jeg er i mål da.

 

             66kg                                                54kg




Så flink du har vært!!! [:)]
Har samme bukse som deg [8D]

Hvor høy er du?


Tusen takk[:D]
Da har du fin bukse[8D]

Jeg er 159cm.
 
Veldig kjekt å sjå før/etter bilder. Imponert over alle! Det viser at alt går an.

Mine bilder. 4 dagar etter keisersnitt. Overheng, stor mage og 64 kilo:



Nå, 9 mnd etterpå. 51 kilo og ein flatare mage. Omlegging av kosthold og masse trening.




IKKJE QUOTE
 
Fantastisk, snikande mus!
 
Kan du skrive litt om kostholdet ditt? [:)]
 
Her går treninga treigt itte bekkenplager og ein liten prolaps, men satse på å komme sterkt tebake itte ein ny runde med kiropraktor og ein tur i mr!
 
ORIGINAL: trudepude_

Fantastisk, snikande mus!

Kan du skrive litt om kostholdet ditt? [:)]

Her går treninga treigt itte bekkenplager og ein liten prolaps, men satse på å komme sterkt tebake itte ein ny runde med kiropraktor og ein tur i mr!


Takk for fin tilbakemelding trudepude_

Når det gjeld kosthold så har eg kutta ut brød meir eller mindre iallefall. Et mykje knekkebrød med smørost, paprika, skinke osv. Smør har eg og kutta ut. Spis og mindre potet, ris, pasta og heller meir grønnsaker. Brokkoli er ein favoritt. Et litt snop helgene[:D].
Trenar xycling etterfølgt av styrketime 4 dagar i veka.

Så kjipt med bekkenplager - hadde du problem med det når du var gravid eller er det faktisk noko som har dukka opp nå? Håpar verkeleg at du kjem deg snart.
 
Back
Topp