bilder

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nikki*

Guest
min nydelige isbell vokser i rekord altså.. kan ikke huske det gikk så fort med vic,selv om tiden ikke sto stille da heller...
tror jeg må ha et barn hvert 3 år..... jeg som gjør meg så bra som gravid liksom,hehe. vi som ikke blir dårlige burde jo befolke verde,hehe[:D]

hvordan har alle det da?

Hehe... svangerskap er det du kan best!! [:D]
Men ja - utrolig hvor fort tida går. Det er så utrolig moro å se hvordan de små vokser til.

Her går alt i sin faste modus. Ikke så mye nytt på denne kanten gitt.

her går også livet sin vante gang...æ væks og trives - e runda 37 uke i dag...heilt utruli kor fort tia har gådd [;)] Har ingen spesielle vondter (me andre ord ikkje bækkenløsning *bank-i-bordet*)[;)]

Nikki:Sleng inn et bilde av Isabell<3lenge siden vi har sett henne:)Men ja tiden går superfort...Lille Alma mor fyller 2 år om 1 mndog gud så deilig det er at dem blir større og.

Ungan e lagt for 1 t sian og e sett på pc med et glass pepsi max.Sambo e ute en tur,og i mra skal e reis på kurs til en storby...meeen det er storm ute,så usekker på om det lette nå fly i mra[8|]Håpæ d,før ska og snik litt i butikkan[8D]

Va å henta 2 bilder av barna i dag,forstørret av begge etter vi var til fotograf...3500kr[8|]så kom ramman i tillegg,fy f...Men absolutt verdt det!For nå har vi de bildene.

SIRIPIA: Gud fader så fort ditt svangerskap har gått i mine øyne hvertfall[;)]Og så flott at du e så sprek...ingenteng e beir enn d...Lykke til om det skulle skje noe rundt svingen[;)][;)]Morro...

Back
Topp