bilder...

lenemor

Forumet er livet
jeg må bare [;)]

Og så har jeg kjøpt meg ny kjole... skal i to bryllup neste år blant annet.... og måtte slå til når jeg fant et kupp (har ikke klart å lukke den igjen da, for glidelåsen var litt knotete å fikse alene og jeg turte ikke å sloss med den for å bli stående med en kjole jeg ikke fikk av meg)

Nydelige barn![:)]

Og en HOT mamma i knallfin kjole![:)]

Knallskjønne
Og kjolen var riktig lekker[;)]

nydelig unger ( ligner de veldig på mammaen sin eller???), så koslig, ser ut som de er veldig glade i hverandre!

Flott kjole da, såg kjempefin ut!

Såå utrolig fine bilder av Johanna og August!! [:D]
Og for en FLOTT FLOTT FLOTT Mamma de har [:D]

Så fine barn du har!! Ligner sin mor!
Og den lekre kjolen da! Kledde deg!! [;)]

Så skjønne unger!! Ble skikkelig glad av de bildene!!

Og you are HOT i den kjolen, lenemor! Den blir fin i bryllup!!

Så fine bilder av barna dine [;)][:D] Den var så kul den buksa til August syns jeg [:D]

Kjempefin kjole du har kjøpt deg. Kledde deg smekkert [;)][:)][:)]

Johanna og August har blitt store!! Kjempe fine barn[:)]

Kjempe fin kjole du hadde kjøpt deg. Blir så fin så[:D]

Nydelig kjole lenemor! Perfekt til bryllup og fest[:D]

Og for noen søte gode barn du har, ingenting smelter et mammahjerte så mye som når de er gode venner og leser eller leker sammen[:D]

Johanna og August er så herlige! Utrolig morsomt å se bildene! Skikkeli action!

Det var en flott kjole lenemor! Den kledde du godt! [:D]

takk takk - jeg synes ikke kjolen ser så bra ut på bildene, men den ER veldig fin altså! Fargen blir også litt feil på bildet -den er mer petroleum/turkis enn det ser ut til

Og ungene, de elsker hverandre. August overfaller Johanna og skal holde rundt henne og kose når hun kommer inn på badet til oss om morgenen, og han dilter etter henne hele tiden, det er helt fantastisk!

ORIGINAL: lenemor

takk takk - jeg synes ikke kjolen ser så bra ut på bildene, men den ER veldig fin altså! Fargen blir også litt feil på bildet -den er mer petroleum/turkis enn det ser ut til

Og ungene, de elsker hverandre. August overfaller Johanna og skal holde rundt henne og kose når hun kommer inn på badet til oss om morgenen, og han dilter etter henne hele tiden, det er helt fantastisk!

Blir rørt jeg når du forteller at August dilter etter Johanna hele tiden. [:)][:)]

[:)] nydelige bilder av de skjønne barna dine.
og Kjolen du har kjøpt deg var kjempe fin.

Back
Topp