Bilder til Majas rom

monicabebe

Forumet er livet
Snart ferdig med rommet til Maja nå...dere skal få biler når det er klart.....det har blitt så fint!

Jeg har laget disse bildene som henger over stellekommoden:

De er litt søte synes jeg!!

Klem, M

KJøpt rammer på Ikea...de er dype sånn at det er plass inni. Så har jeg trukket en plate med stoff på, og så festet kosedyr på plata. Deretter har jeg satt på ramma igjen...måtte fjerne glasset foran for at det skulle være plass til kosedyrene!!

Synes det var en god idé jeg!!

M

Stjel i vei......bare koselig det veit du!

Enkelt å lage i allefall og ganske så søtt...man kan jo lage det med alt mulig på! Biler og andre leker i stedet for bamser også....er bare litt glad i kosedyr her i huset!!

M

ORIGINAL: snuppå

Ja det var rett og slett super fint!! åhhh så sjønt. Du er kreativ [:)][:)][:)]

hehe...dere traff meg på en god dag...er ellers ikke spesielt kreativ nei....men jeg vil så gjerne lage et koselig rom. 

Kjempefint! [:D] Veit hvor jeg skal gå når jeg vil ha tips til barnerommet ja.. [;)][:D]

det var kjempesøtt - en knallgod ide!!

De var KJEMPESØTE!!
Tror jeg må stjele ideen din.. for jeg har leita over hele byen etter bilder til barnerommet selv, men ikke funnet noen jeg kunne tenkt meg, så klikker jeg meg inn her og så bare lyser de imot meg!! Og de er hjemmelaga!![:D]

Takk[:D][;)]

Så nydlige bilder du har laget til babyen.
                Tar du mot bestiling[:)]

Fant kjempefine bamser til sånne bilder i dag, på Nille (av alle steder):

De er ca 10cm høye, og kostet bare 19 kroner stykket.. Var mange flere, men jeg likte disse fire best.

Må bare komme meg på IKEA da, eller et annet sted hvor de har sånne rammer..

Back
Topp