bilder på nett...

summer82

Forumet er livet
Jeg bare lurer på hvor kritiske og forsiktige er dere med å legge ut bilder av ungene?
Jeg personlig er veeeeeldig forsiktig både her inne og på¨facebook og blogg, generelt på nett, for jeg tenker litt på hvor mange gærninger som er der ute, pedofile osv.

Men er det mange som er like kritiske? En tenker jo ofte fort at babyverden er jo ett trygt sted men det er jo tydelig at her er maaaaange falske profiler så hvem vet hvem folk er?

Er ikke laga for å¨tråkke noen på tærne altså, jeg bare lurer[:)]

Folk mener jeg er FOR kritisk da siden jeg IKKE legger ut bilder av ungene... men som jeg sier det er jo mitt valg[;)]

ORIGINAL: Bambling

Det er helt opp til hver enkelt! Jeg legger ut masse bilder av Leander, men legger ikke ut nakenbilder/nesten nakenbilder.
Har privat blogg som bare inviterte venner og familiemedlemmer kan lese, og der har jeg ingen begrensninger på hva jeg legger ut.

Stort sett tror jeg det er liten sannsynlighet for at bildene av Leander på babyverden og facebook blir misbrukt, men jeg vet at sjansen er der og tenker meg om to ganger før jeg legger ut bilder [:)]

Jeg er faktisk mye mer forsiktig med å legge ut bilder som andre har rettigheter på, for det kan bli dyrt. Ikke mange som tenker på det her inne på BV virker det som..

Det er fort gjort glemme. Men det er noe som må nevnes ja. Jeg liker ikke legge ut bilder generelt på facebook pga det står jo svart på hvitt der at facebook får rettighetene til bilda en legger ut. Skjønner ikke hvordan dei kan få det men[8|][&:]

Legger ikke ut nakenbilder, eller hvor han er nesten naken, heller aldri om kjønnsdelene er med.

Legger heller ikke ut bilder av Oliver over alt, begrenser meg til BV, FB og et hobbyforum. På hobbyforumet er tråden jeg har sperret for de som ikke er medlem i forumet, og vi er bare en søt liten gjeng der. På FB så er ikke bildene synlig for hele verden, holder med vennene.

Om en er redd for å legge ut bilder her, er det bittelitt tryggere på det lukkete forumet vi har.

Legger ut bilder av og til, orker ikke å tenke på alt som kan skje med de.
Legger ikke ut noe som jeg synes er på kanten[:)]

Jeg tenker nøye igjennom hva jeg legger ut, og aldri nakenbilder. Her på BV fjerner jeg alle etter å ha vist de frem,vil ikke at det skal ligge så mye tilgjengelig for andre.

Jeg legger ikke ut bilder av barna da jeg har opplevd at de har blitt misbrukt på FB. Noen hadde kopiert bilde av meg og eldstemann og publisert det på et annet nettsted! Etter det så er jeg enda mere obs!

Eg er ikke så kritisk.
Men legger IKKE ut lettkledde/nakenbilder.
Det er kun mine venner som kan se mine bilder på facebook.

ORIGINAL: eplemos

Eg er ikke så kritisk.
Men legger IKKE ut lettkledde/nakenbilder.
Det er kun mine venner som kan se mine bilder på facebook.

Sign

ORIGINAL: Spent24

Jeg tenker nøye igjennom hva jeg legger ut, og aldri nakenbilder. Her på BV fjerner jeg alle etter å ha vist de frem,vil ikke at det skal ligge så mye tilgjengelig for andre.

sign

Mmmmmm jeg er faktisk kjempe kritisk til å legge ut bilder av han. Så det er utrolig begrenset hva jeg legger ut. Har ikke lagt ut et bilde av han på FB heller og har sagt til både venner og familie at de ikke får lov til å legge ut bilder av han på nettet. Ikke at jeg tror de kommer til å ha noen interesse av bildene mine men jeg tenker at det er bedre å være føre var en etter snar:o) Vi har en hjemmeside som noen utvalgte har adressa til og der legger vi ut litt bilder av lillegullet[:D]

Jeg har ikke lagt ut bilder av barna på nettet.. (utenom i dag, la ut ett på det lukkede forumet) Har ikke engang bilder på fb av dem.. Mange ser på meg som fryktelig sær,men men.. har sagt til venner å sånn, at hvis dem vil se dem, får de komme på besøk. Har jo såklart lyst til å vise dem til hele verden, men finnes så mange syke personer at jeg tørr ikke.. Tenker at det er mange som kopierer bildene, og kan fort manipulere dem til alt mulig.

Jeg er veldig skeptisk til å legge ut bilder av mini på nett og derfor er alt av han som ligger 'offentlig' vannmerket i det minste.
Besteforeldre får ikke lov til å legge ut bilder av han på sin fbprofil f.eks, faren har fått lov under tvil [:D]

Jeg blir kalt hysterisk rett som det er, men jeg trøster meg med at jeg tar bare vare på mitt eget barns personvern.
Når det kommer til bilder jeg legger ut på bloggen får det bare holde med vannmerkinga. Jeg føler jeg har mer kontroll der en fb i hvert fall.

Det jeg egentlig er redd for er at noen skal bruke bildene av Tobias og si at det er dems gutt. Syke bloggejenter f.eks.
Tror faktisk det er min verste internettskrekk [X(]

Back
Topp