bilder på facebook

x1xAmalieHelensMamma

Gift med forumet
har dere bilder av barna på facebook??

Ja. Men legger ikke ut badebilder eller sommerbilder med lite klær. Syns man skal være forsiktig, men ikke helt hysterisk. Spør også alltid før jeg legger ut bilder der det er andre barn eller venner på.

ORIGINAL: ^mammatil2^^

jepp

ORIGINAL: lena

jepp,det har jeg,men legger ut at bare mine venner kan se dem.

Sign.

Hele profilen min er lukket så bare venner kan se den.

Jepp, men ikke alle som kan se dem! For det første er det bare mine venner som kan se dem, men jeg har også delt inn vennelista mi slik at ikke alle der engang kan se de! [:D]

nei

ORIGINAL: Mamalou

Ja. Men legger ikke ut badebilder eller sommerbilder med lite klær. Syns man skal være forsiktig, men ikke helt hysterisk. Spør også alltid før jeg legger ut bilder der det er andre barn eller venner på.

ORIGINAL: stoltmortil4

nei

Ja, men ingen nakenbilder. Og legger bare ut ett par av og til.
Har slekt og venner som bor langt vekke, og eg vil gjerne att de skal få mulighet til å se gullgutten.

ORIGINAL: MyAngel

Jepp, men ikke alle som kan se dem! For det første er det bare mine venner som kan se dem, men jeg har også delt inn vennelista mi slik at ikke alle der engang kan se de! [:D]

Ja, jeg har det.

Men hvordan vet jeg at det bare er venner som kan se? Trodde det skjedde automatisk jeg?

Er helt grønn på facebook.. bruker det svært sjeldent..

ORIGINAL: lnie

ORIGINAL: Fridasinmamma

Ja, jeg har det.

Men hvordan vet jeg at det bare er venner som kan se? Trodde det skjedde automatisk jeg?

Er helt grønn på facebook.. bruker det svært sjeldent..

Gå inn på bildene, så oppe der står det "personverninnstillinger for album"(eller noe)[:)]

Tusen takk[;)]

Bra jeg fikk klarhet i dette! For hos meg så stor det everyone...

Back
Topp