Bilder og greier..så kom igjen!!!

løve78

Forumet er livet
Hadde langt hår, klipte det kort i august..og lurer nå på om jeg skal ha det langt igjen...dvs ikke langt-ned-på-ryggen-langt, men sånn skulderlangt..men må jo nå ha en sparesveis, så om dere kan legge inn bilder av alle de lange korte frisyrene dere finner hadde jeg blitt veldig glad! Hadde blitt ekstra glad om noen fant bilde av den nye frisyren til Mia Hundvin eller Lena Kristin Ellingsen....På forhånd; Tusen takk![:D]

Kommer kanskje noen bilder av meg etterhvert om jeg finner noen...Ikke quote bildene..

Opp med seg..[:D]

Ingen av dere 39 som har vært inne på tråden min som kan si om jeg er finest med kort eller halvlangt hår engang....hmmmmm....[&o]

Takker for svar...tror ikek jeg orker å sper lenger enn halvlangt, blir så utålmodig når jeg sparer så ender gjerne opp med å klippe meg selv i full frustrasjon...[:D][&:]

ORIGINAL: HøNsElOvIsA!!

ville du ha bilder av oss m langt å ikke langt??:)
syns du er fin fin m lang jeg!

Vil gjerne ha bilder ja...trenger litt tips..er helt tom..og folk rundt meg begynner å bli lei av å svare på om jeg skal spare eller klippe meg....[:D]

ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: løve78

Takker for svar...tror ikek jeg orker å sper lenger enn halvlangt, blir så utålmodig når jeg sparer så ender gjerne opp med å klippe meg selv i full frustrasjon...[:D][&:]

hadde gitt mye for håret ditt om du klipper det[;)][:D]  Men skjønner deg.. Jeg hadde LANGT hår.. Helt ned til korsryggen.. elsket det.. Så en dag var jeg litt tøff i kjæften å klippet til halsen.. Angrer ennå.. Men begynner å komme seg nå.. Har ikke på langt nær like fint hår som da[8|]

Jeg var også litt tøff i kjeften da jeg klipte meg kort...alle sa at jeg ikke turde, og jeg måtte jo bevise at jeg ikkke var noen pyse....[:D]

ORIGINAL: CogJ

så fin farge og fall du har i håret, ville jeg latt det vokse enda litt lenger!! [:)]

ORIGINAL: Lillajulemumi

likte det nedeste bildet best

*Kjempesøt er du*

Sign!

Synes absolutt du kledde den halvlange lengden best! Du kan også ha kort men da bør du ha en litt tøffere klipp, den ble litt "tantete" (no offence)

ORIGINAL: tosøtesmå

ser bare bildet av deg med kort hår, så kan ikke svare på hva du kler best.

Back
Topp