BILDER *mer*

Lene1986

Forumet er livet
Først bilder av gardinene [:D]

Så bilde av sjenken [:D]

Så helt til slutt bilde av teppet fra ikea til 199 [:D]

Det er litt lite [:'(] Skulle vært litt større. Men inntil jeg finner ett som jeg
liker som er større får det bare ligge [:D]

Gasspeisen etter ønske fra Rubensmamma [:D]

Sånoen av badet [:D]

Sånn noe mer dere vil se bilder av? [:D]

ORIGINAL: *RubensMamma*

flotte greier[:)] gasspeisen[:D]?
[:D]

NICE!! De gardinene var skikkelig fine altså!!

ORIGINAL: Anis

NICE!! De gardinene var skikkelig fine altså!!
Je helt enkle og flotte [:D] Verd alle pengene de kostet!

Digger gardinene dine Lene!! Hadde vi hatt litt mer normale vinduer i stuen så hadde jeg nok gått for sånne jeg også[:D]

ja, bad [:D][:D]
Må jeg rydde eller holder de med noen gammle? [8D]

ORIGINAL: Lene1986

ja, bad [:D][:D]
Må jeg rydde eller holder de med noen gammle? [8D]

nei, bare ta av rotet [:D] bare jeg ser innredning og fliser[:D]
[:D]

kjempe flott... [:D] gleder meg til vi får nye vinduer, da skal jeg og ha sånne fine gardiner...[:D]

bra lene[:D][:D] tusen takk!! hm...tenke mere[:)] har dere maling eller tapet på¨barnerom?
og DEN dusjen da.... drit digg :) har dere to dusjhodet inni der også`?
Gipsplatene er sparklet og malt i hele huset [;)] Klarte ikke finne tapeter som vi likte. Hehe..
Dusjen er digg den ja! [:D] Det er bare ett hode liksom, men det er to hoder på det [8D] Skjønner? Ett sånn stort oppe så er det en slange ting med vanlig dusjhode på den som en vanlig dusj. [8D][:D]

ORIGINAL: Lene1986

bra lene[:D][:D] tusen takk!! hm...tenke mere[:)] har dere maling eller tapet på¨barnerom?
og DEN dusjen da.... drit digg :) har dere to dusjhodet inni der også`?
Gipsplatene er sparklet og malt i hele huset [;)] Klarte ikke finne tapeter som vi likte. Hehe..
Dusjen er digg den ja! [:D] Det er bare ett hode liksom, men det er to hoder på det [8D] Skjønner? Ett sånn stort oppe så er det en slange ting med vanlig dusjhode på den som en vanlig dusj. [8D][:D]

ja, det så jeg. men får man vann ut begge samtidig?
er så usikker på all den tapeten på barnerom og gang osv...er hundre ting å velge mellom [:(]

Nei får bare vann ut den ene om gangen... [&:] Det er litt kjipt. Skulle egentligt ha to seperate dusjhoder inni der. Men fant ut at vi ikke trengte.

Fått alle bildene du ville ha Rubensmamma? [:D]

ja - stiilige gardiner ja!!! [:D][:D]

Back
Topp