bilder litt jeg

ORIGINAL: snuppå

Kjøpte jo sånn tappetårn jeg også til min kjære idag[:D] Så kjekt å se hvordan dere har det. Er jo kjempefint!!

hehe det tappetårnet er jo genialt morsomt.. hehe.. lite tips er å sette det et sted dere ikke er hele tiden, for det suser litt..

Vi har jo likedan sofa jo!

Pluss likedan panel på veggene... [;)] Vi har ikke så stor stue, så vi har en sofa og en lenestol vi da...

ORIGINAL: Camilla85

hva er en sånn tappetårnet da????

for å sette 5 liters øl inn i.. så kan man tappe seg kaldt øl når som helst.. (samboer som fikk seg i gave)

åååå.. du hadde det jo kjempe koselig snuppå!

den lampa kommer fra ikea.. kjæresten som fikk så lyst på den

dere hadde det kjempefint Ametystia!! skal prøve å ta noen bilder i morgen å legge ut!

her kommer bilder fra vårt hjem

stua vår                                                                   å spisestua

og kjøkkenet....

og emma sitt rom, som skal bli babyen sitt rom, når vi blir ferdige med å pusse opp entréen og lkan behynne på hennes rom!! [:D]

ojj, det ble litt stort... jeg som trodde jeg hadde forminsket det mer...

åå så fint dere har det.. Ametystia du hadde et knall tøft bilde på soverommet[;)] og så smart med de blad hyllene å[:D] og emmas mamma du hadde så fint et kjøkken... *lyst til å pusse enda mere opp jeg nå*

vi pussa det opp til jul. eg veldig fornøyd med det! Ikke 100% ferdig enda (venter på no elektrikerarbeid)

Back
Topp