Bilder, jeg vil se bilder

Snart3søte

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Kan dere ikke legge ut bilder av barnerommene deres? Eller for de som ikke har eget rom enda, kroken med senga og sånt? Og bilder av stelleplassene og andre steder som det er ordnet til til babyen? Og dere som ikke er ferdige, av det dere har?

Har så veldig lyst til å se bilder av ting. Her blir det liksom ikke så stor forandring og så mye som blir til babyen. Stellekommoden er slik den har vært siden badet ble ferdig for 5 år siden, skal bare bytte stellematte. Og stakkars lillebror får ikke soverom da vi ikke har nok rom. Skal bare få et lite hjørne på soverommet vårt som jeg håper er stort nok til senga hans, vi har lite soverom og med en kommode som står der, senga vår og klesskapet er det egentlig ganske fullt fra før. Men har så lyst til å se alle dere som nå driver med redebygging og se hva dere har ordnet til de små. Kjenner jeg savner det litt nå.

ImageUploadedByBV Forum1370546961.153931.jpg

Har bare fått opp denne, barnerommet er ikke ferdig og blir ikke ferdig på en stund da vi renoverer arvet hus som er bygd i 1947 :)

Har absolutt ingenting klart.... Alt står fortsatt i kjelleren o_O

alt er kommet opp ...men så har jeg jo bare fylt sengen med amepute,div bamser og dill jeg ikke har noen steder å gjøre av før de skal i bruk!

Kjenner veeldig at dette er nr 3, og at dette har jeg gjort før...
Husker med nr 1, da alt var klart ukesvis på forhånd med sjekklister på alt vi måtte kjøpe til å stryke alle vaskeklutene (!) før de ble lagt i skuffen! - ja, for fint måtte det være... Alt i hvitt og blonder osv... Og det var nydelig! Men det datt litt av til nr 2...
Nå vet jeg at alt er i hus, og hvor alt er.. Er 36 uker idag, vet jeg ikke skal gå overtid, og blir kanskje tilogmed igangsatt før termin... Men har ikke vasket klær (og sannelig ikke strøket noe) senga og vugga ligger på kryploftet, og trenger ny madrasser (har det ikke travelt for jeg VET jo at baby kommer til å ligge med meg, eller i vogna (som jeg forresten også må vaske og imprignere)... Eneste jeg ser på som viktig er faktisk bleier og bind... Hehe... Ikke misforstå, jeg kommer til å springe rundt som en gal når det nærmer seg/når riene er i gang/ eller etterpå antar jeg, men akkuratt nå så stresser jeg ikke med dette... Så vil bare si til dere at jeg vet veldig godt hvordan det er, og liker også når ting er på G, men slapp av og nyyt den siste tiden som gravid - uansett plager! For selv om vi lengter etter baby i armene og egne kropper, så kommer i hvert fall jeg til å savne den nyydelige magen min, og de deilige bevegelsene :)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Har det viktigste klart- seng, leandervogga, bilsete, stelleveske og i dag vogna! Stellevord er ikke kjøpt inn ennå, gubben mener det ikke haster;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp