*oida* Forelsket i forumet 27 Jul 2013 #1 Det hadde vært veldig fint om man kunne laste opp bilder i privat melding like lett som det er å laste det opp til et forum Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3 Sendt fra telulofen min!
Det hadde vært veldig fint om man kunne laste opp bilder i privat melding like lett som det er å laste det opp til et forum Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3 Sendt fra telulofen min!
J Janet Guest 28 Jul 2013 #2 *oida* skrev: Det hadde vært veldig fint om man kunne laste opp bilder i privat melding like lett som det er å laste det opp til et forum Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3 Sendt fra telulofen min! Klikk for å utvide … Ja, enig i det. Men det kan være mer problematisk med sletting av bilder i meldinger. Så det er kanskje like greit?
*oida* skrev: Det hadde vært veldig fint om man kunne laste opp bilder i privat melding like lett som det er å laste det opp til et forum Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3 Sendt fra telulofen min! Klikk for å utvide … Ja, enig i det. Men det kan være mer problematisk med sletting av bilder i meldinger. Så det er kanskje like greit?