Har lyst til å fremkalle masse småbilder av frøkna til å vise fram i dåpen. Noen som har en artig ide til hvordan jeg kan ordne dette? Ikke bare et album liksom, men vil at bildene skal være i såpass tilstand etterpå at de KAN settes i album 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På hva??Kan du lage en collager av bilder, og flytte dem til album etterpå.
På hva??
Noe som jeg har tenkt å gjøre er å fremkalle bilder i polaroid str. og jeg pleier å bestille fra en app som heter LALALAB, det er ikke spesielt dyrt, og bildene kommer fort, kan jo bruke det som bordpynt på en måte, legge de rundt på boret el.Har lyst til å fremkalle masse småbilder av frøkna til å vise fram i dåpen. Noen som har en artig ide til hvordan jeg kan ordne dette? Ikke bare et album liksom, men vil at bildene skal være i såpass tilstand etterpå at de KAN settes i album![]()
Vi brukte det som bordkort i dåp, skrev navn på det hvite feltet nederst og hadde små klyper og festet de på glassene. ( alle fikk ulike bilder)Noe som jeg har tenkt å gjøre er å fremkalle bilder i polaroid str. og jeg pleier å bestille fra en app som heter LALALAB, det er ikke spesielt dyrt, og bildene kommer fort, kan jo bruke det som bordpynt på en måte, legge de rundt på boret el.