*Bilder* har et lue problem

*happyme*

Betatt av forumet
Hvilken av disse ville du valgt til en gutt?
Klarer heller ikke helt å bestemme meg for om lue nr 1 er kul eller bare dritt stygg, haha..

1

2

3

4

5

jeg synes at lue nr 1 er kul! hihi.. men jeg trykte allikevel på nr 3 fordi jeg synes det er så utrolig praktisk med hals og lue i ett[:D] men jeg hadde nok valgt både nr 1 og nr 3[8D]

Vanskelig dette.. Kunne egentlig tenkt meg alle.. Men tror ikke jeg har råd til 4 reima lue + den andre også..

Du må nesten prøve de på om det e rmulig.

Jeg har dårlig erfaringer med luer til barn. I alle fall de minste. Enten er de for små, for store, eller så spriker det med ørene, så det kommer trekk inn dit uansett.
Jeg har lett og lett til Kasper, og det endte opp med at jeg sydde en buff til han i tynt bomullstoff. Det er veldig elastisk, så den ligger tett inn til ørene uten å være klam eller at det strammer[:D]

Lue nr 1 er en billig hm lue de andre er reima luer.. Nr 2 er i reinsstoff så den er jo sikkert veldig grei å ha når det regner.. Nr 3 er sikkert kjempe god og varm mens de andre 2 er de tøffeste.. Hm..

3

Hvor selges de forresten?[;)][8D][:D]

ORIGINAL: Kranglefanten

Hvor selges de forresten?[;)][8D][:D]

nr 1 er en hm lue de andre er reima luer så regner med at de selges på reflex, barnas hus osv.. www.reima.com/

Nr 4, men nr 3 er veldig praktisk! [8D]

2 eller 4...snuppen har nr 2 i rosa,er nydelig og varm[:D]

Likte nr 4 best jeg da[;)]

Likte alle til Reima.

Hettelua er veldig god hvis det er et mindre barn

Jeg syns lue nr 1 var kul jeg, men valgte nr. 3 fordi jeg selv sånne luer. Den klarer ikke gutten min å ta av seg:)

ORIGINAL: Lone_mor

nr 3 ser god og varm ut. dekker godt ører og ett stort pluss er jo at den dekker halsen og. ville valgt den ja[:)]

Back
Topp