Bilder fra tvillingdåpen!

Hanne79

Elsker forumet
Norah og Mathilde. Dette er på ettermiddagen og Mathilde var så overstimulert og overtrøtt at jeg bare ville ta henne under armen å rømme[:(]. Begge kjolene hører til familien min, en på farsiden og en på morsiden. Begge er 100 år gamle.

Norah

Mathilde:

Norah og Mathilde i vogna etter kirken. Siden kjolene er så gamle hadde vi kjøpt inn finstas til å ha på etterpå. Tok på dåpskjolene igjen på slutten av dagen da vi skulle ta bilder. Syns det var litt kjekt å ha dem i mørkeblå kjoler... litt lei det sukkersøte rosa.

Blomsteroppsatsene på bordet. Glassene er kjøpt på IKEA, tror det var 40 kroner for 6 stk. Vi hadde to blomstergrupper som denne her.

Også hadde vi 4 lysgrupper som dette her... Bamsen er kjøpt på IKEA til 10,- stk. LANGE lyserosa lys i stakene.

Denne skoen her hører til en flott blomsteroppsats jeg fikk av samboeren min når jeg kom hjem fra sykehuset etter at vi fikk jentene.

Gavebordet med 2 av alt[:D] Utrolig mye flott jentene fikk.

Her er noen av kakene. Vi gikk for en enkel dåpskake. Pynten kjøpte mamma i Budapest i sommer.

Mathilde og Norah etter at alle gjestene var godt. Kledde av dem helt inn til bodyen. Begge var svette og oppkava etter en LANG skriketokt. Helt utslitte var de, og de sov i 16 timer når vi kom hjem. Måtte mate dem i søvne[&:]

Så dette var da tvillingdåpen min....

Så nydelige de er!![:)] Flotte kjoler, og kjempefin pynt på bordene! Gratulerer med vel overstått dåp![;)]

Å, så nydelige

Hanne!!! Er du sikker på at de ikke er mine de to jentene der?[8|]

Så NYYYDELIGE!!
Og kjolene - og blomstene.. og..
*sukk*

Kjempenydelige jenter og flotte dåpskjoler. Flott og se hvordan andre har gjordt det også.
Klem

å sikkert herlig å være færdig med det.. kjempe søte jenter og virkelig fine kaker og pynting (kjekt med bilder slik at jeg kan få litt tips til vår dåp)

Kjempe nydlige jenter [:D]
Så fint dere hadde lager det [;)]

En kjempefin dåp!! Det var en god ide å pynte med bamser på bordet [:)]

åååå så skjønne [:D]

Naaaaaaaaaaaaawww[:)] såååååå søøøøøte[:)]

ååå...så go de er da! [:D] og utrolig koselig at du ville dele bildene dine med oss, er så arti å se hvordan andre har det! og så får vi jo litt ideer til den store dangen da![;)]

ORIGINAL: careen

Så nydelige de var og en kjempefin dåp[:)] Koselig å se hvordan andre har gjort det[;)]

Signerer den[:D]

Åhhhh de er bare så nydelige..Men ikke så veldig like synes jeg...Du hadde pyntet kjempefint..Jeeg trenger masse inspirasjon nå..Vi skal ha dåp 9 april..Huff gruer meg litt jeg...

så nusselige jenter [:D]
Kjolene til jentene var kjempe fine [:D]

Også så stilig pynt dere hadde!!Sånn vil jeg også få til [:(]

så nydelige jenter,så søte de ser ut sammen,,,,

Back
Topp