Bilder fra oul?

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
Jeg ser ingen nye bilder i bilder fra ul-tråden vår, men ser at flere har vært på oul nå på den nye terminlista.

Hos oss koster det 75 kr eller noe for å få med seg bilde fra oul, men det tenkte jeg vi skulle. Hva gjør dere? Sist husker jeg forresten at det bildet ikke var sånn innmari bra..

Her i Bergen koster det 150, men jeg skal ha med bilder [emoji4]. Stor familie som engasjerer seg veldig og dette er mitt første barn så er litt stas også [emoji4]

Jeg kjøpte bilde til 70 kr selv om han lå med ryggen til og det ble skikkelig dårlig. Hadde lyst på et minne, fint å ha :)

Med første kostet det 70kr for to bilder. Var helt latterlig kvalitet. Spent på hvordan det blir fenne gangen. Nytt sykehus så kanskje nytt ul? Hehe

Med første kostet det 70kr for to bilder. Var helt latterlig kvalitet. Spent på hvordan det blir fenne gangen. Nytt sykehus så kanskje nytt ul? Hehe
haha, ja, det er lov å håpe :D Men jeg kjenner at jeg ikke har helt tiltroen til det offentlige utstyret :P

Om bildene ikke blir bedre enn de vi fikk på UL på sykehuset i uke 14 vet jeg jammen ikke om jeg gidder. Da tar jeg heller en ny privat UL hvor jeg vet de strekker seg lengre (og har bedre utstyr) for å få fine bilder :)

Har hatt mange ultralyder i mitt liv Ink to OUL men har aldri opplevd å måtte betale for bildene :confused:

Her koster bildene 200,- SUS, fikk ganske fine bilder med begge de to første ungene så kommer til å kjøpe denne gangen også [emoji4]

Betalte ingenting på Kalnes idag! har bare hatt en full dag, kan legge ut bildene etterpå. Var jo ikke akkurat super duper kvalitet, men innafor :)

Last edited:
Her koster det 70 kr og kommer nok til å be om bilder :)

Her koster bildene 200,- SUS, fikk ganske fine bilder med begge de to første ungene så kommer til å kjøpe denne gangen også [emoji4]

Jeg var på sus i dag og måtte ikke betale noe for bildene. Fikk med 3stykk.

Var på SUS i dag. Fikk bilder både 3d og 2d, men de tok ikke betalt. Spurte om jeg skulle i og med at vi gjorde det for to år siden, men hun sa de var gratis.

Var på SUS i dag. Fikk bilder både 3d og 2d, men de tok ikke betalt. Spurte om jeg skulle i og med at vi gjorde det for to år siden, men hun sa de var gratis.

Så greit, håper de sier det samme når jeg skal den 26.mai
Sto på innkallelsen at det kostet 200,- og det har det gjort tidligere også

Så greit, håper de sier det samme når jeg skal den 26.mai
Sto på innkallelsen at det kostet 200,- og det har det gjort tidligere også
Kanskje vi var heldige med dagen, hehe. Så det var ei til som hadde fått gratis på sus i dag.

Hjelp så mye dere betaler for bilder! Her betalte vi ca 30 kr per bilde. Sist fikk vi 4 bilder, pleier å være mellom 2-4 alt avhengig av jordmoren og hvordan babyen er.

Back
Topp