K KathMor Forumet er livet 19 Okt 2010 #2 Sølepytter er det gøyeste Emma vet - og bare min "feil" gitt [&:][8D] Fine fine fine gutta dine altså Tauza - må være stolte av dem [:D][:D]
Sølepytter er det gøyeste Emma vet - og bare min "feil" gitt [&:][8D] Fine fine fine gutta dine altså Tauza - må være stolte av dem [:D][:D]
TauZa Forumet er livet 19 Okt 2010 #4 ORIGINAL: Mamma til Jonas. Fiiiine barn du har[:)] Likte så godt fargen på dressen til Ådne, kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? det er trolldress kjøpt på salg på familiebutikken.no [:D] veldig fornøyd!
ORIGINAL: Mamma til Jonas. Fiiiine barn du har[:)] Likte så godt fargen på dressen til Ådne, kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? det er trolldress kjøpt på salg på familiebutikken.no [:D] veldig fornøyd!
Medusa_83 Forumet er livet 19 Okt 2010 #5 Så fine de er! Er det bare jeg som inbiller meg det, eller er de ganske like???
Hanne Panne Gift med forumet 19 Okt 2010 #6 ORIGINAL: Vand Så stor Heine har blitt! [:D] FINE GUTTA! [:D]
TauZa Forumet er livet 19 Okt 2010 #7 ORIGINAL: Medusa_83 Så fine de er! Er det bare jeg som inbiller meg det, eller er de ganske like??? jeg syns ikke det.. men la inn bilder nå så dere får se
ORIGINAL: Medusa_83 Så fine de er! Er det bare jeg som inbiller meg det, eller er de ganske like??? jeg syns ikke det.. men la inn bilder nå så dere får se
C chrichri Forumet er livet 19 Okt 2010 #10 nåh...for noen fine gutter du har[:)] kos med bilder altså[;)]