Bilder fra facebook

@ne

Gift med forumet
Hvordan var det nå at man skulle gjøre det når man skal legge inn bilder her...

Fikk det til før, men så har de forandra på noe et eller annet sted på min vei[8|] Kunne også kopiere fra facebook, men hvordan var det nå da....

Somebody... help....[8|][:)][:)][:)]

Det kommer jo opp en ny bildefremvisning på facern nå, så når du er inne på den etter du har klikket på ett bilde, så trykket du på f5. da kommer den gamle tilbake, så høyre klikker du, kopier bildenettadressen eller hva det er, også image, lim inn, og ferdig [:D]

Jeg kan kopiere på den gamle måten(høyreklikk, kopiere urladresse) jeg, selv om det har kommet ny bildefremvisning på facebook.
Men hørte at det kom an på hvilken nettleser man har. Jeg har explorer da. Var en som har en annen, og det gikk ikke på han. Men da han byttet til explorer så funket det.

Huff... må virkelig ha det her inn med teskje jeg altså... som dere ser[&o][&o][&o]

Når jeg høyreklikker på et bilde i fb, (etter å ha oppdatert med F5), så kan jeg velge mellom "kopier" og "kopier snarvei" (og mange andre, men de har ikke noe med kopiering å gjøre...

Prøvde somd ere ser å kopiere snarvei, og lime inn mellom (image), men det funka dårlig[:o][X(]

[:)]

Når jeg trykker på image-knappen, limer inn linken fra FB, bytter med [img] og [/image] med [/img] så kommer det opp hos meg ihvertfall [:)]

FÅR DET IKKE TIL!!! Er såå irritert på facebook av den grunn!

Noen som har MAC og bruker Safari som vet hvordan man kopierer/lagrer bilder?

HAHAHAHAHA!! fant ut!! det er en "download" knapp under bildet [8D][8D]
Gud, så dum jeg har vært! *klaske seg i pannen*

ORIGINAL: Lille Lu

Når jeg trykker på image-knappen, limer inn linken fra FB, bytter med [img] og [/image] med [/img] så kommer det opp hos meg ihvertfall [:)]

Bruker du "kopier snarvei" ??
Og linken ser ut som noe sånt: http://www.facebook.ccom/l9283759w47 ???
Og du limer den inn mellom , bare at du sletter a og e på begge to???

Har prøvd akkurat det, men det funker ikke her...[&o]

Du høyreklikker på bildet på face, går inne på egenskaper og kopiere adressen, url adressen å limer inn mellom [ image] her [/image]

skal vi se om profil bildet mitt kommer fram da....

_______________________________________________________________________________________

jupp, jeg fikk det til[:D]

Wohoooo!!! Da fikk jeg det til[:D]

Tusen takk[:D][:D][:D]

Back
Topp