Bilder fra dåpsdagen til Maja *borte*

namba

Forumet er livet
Solstrålen min[:)]
[

herlige bilder av en flott familie[:D]

Kjempefine bilder da [:D] Også så blid!! [:D]

herlighet sååå nyyydelig!! er hun forresten veldig lik pappaen sin? nydelig jenter begge to altså, og en perfekt familie..[:)][:)][:)]

Maja er i grunnen ikke lik noen av oss hun. I det siste så har hun begynt å ligne litt mer på Frida. Det er faktisk ingen som har sagt at hun har vært lik hverken mannen eller meg, og det er jo ganske uvanlig.[;)] Vi ser jo at hun har noen av mine trekk og noen av hans trekk, men de er sammensatt til en ugjenkjennelig kombinasjon.[:D]

da jeg så bilde nå syns jeg hun var ganske lik S.. frida er jo deg på en prikk[:D] nyydelige er dem uansett hvem de er like.. perfekte jenter i en flott familie![:D]

Nydelig familie :-)
Ååå Maja er kjempe nydelig, storesøster også.
Nydelig strikkekjole hun hadde på etter dåpen

Så fine dere er[:D] Synes Maja blir mer og mer lik Frida[:)]

Herlige jenter dere har!!
Det er en flott familie!!![:D][:D][:D]

Herlige bilder! Og jentene var nydelige i bunadene.. [:)]

Svigermor strikket bunad til Frida da hun var baby, og den fikk vi brukt bare på 17. mai, så jeg hadde veldig lyst til å bruke den i selskapet. Jeg synes det er så flott med barn (og babyer) i bunad. Jeg er glad vi får brukt den.

Jo rundere Maja blir, jo mer ligner hun på Frida. frida var trillrund.[:D] Maja begynner å bli skikkelig god hun også.[:)]

Så fine bilder av en flott familie [:D]
Helt nydelig!

Så herlige bilder av et nydelig dåpsbarn og familie! Gratulerer med vell overstått dåpsdag[:)]

Nydelige bilder, så store jentene dine har blitt, nydelig familie.

Det var kjempefine bilder!!!

Synes Maja ligner på Frida[:)] Herlige jenter!!!

Så fine bilder!!

Og hun lignet veldig på Frida det lille dåpsbarnet! Grattis på etterskudd

Back
Topp