Bilder fra bursdagsfeiring!

Camela

Glad i forumet
[:)]

ååh, så fine de er [:D][:D] Å gratulerer nok en gang med 1-årsdagen til 2 skjønne små [:)]

Gratulerer så mye med 1 års dagen til jentene dine! Så utrolig koselige bilder!! Og så flink du er til å lage kaker!
Av hva lagde du de kakene de fikk leke med? [:)]

Håper de har hatt en kjempe fin dag [:)]

Nydelige bilder av nydelige tvillinger [:)][:)]
Herlige bilder! Så ut som de kosa seg veldig!!! [:D]

Koselig!

Lykke til med første jobbdag imorgen.

Takk!!
Jeg lagde sukkerbrød og hadde i fruktpurè og krem yten sukker. Var ikke mye som ble spist uansett! [8D]

So fint dåke hadde pynta til bursdagen[:D] og kakene såg veldig god ut[8D] nammenam!
Ser ut som at de har hatt ein kjempe fin bursdagsfeiring! De e jo bere so herlige, og blitt so store.
Så gøy da såg ut me fingermaling[:D]
Gøye og morsomme bilder :))

Masse lykke til å¨jobb imåro! [:)]

ORIGINAL: specialized

Herlige jenter. Syns det ser så gøy ut med twins nå når de er litt større [8D] Du har sikkert svart noen her før, men er de eneggede?

Hehe, ja de er eneggede. Men om de er kliss like er det delte meninger om! [:D]

Sagt det før, men sier det mer enn gjerne igjen; tenk å ha TO så fantastiske jenter! De er så nydelige, på hver sin måte! Nå ser jeg godt forskjell på de også faktisk [;)]

Kjempefine kaker, fint pyntet og fine jenter.... Kan jo ikke bli bedre!
Masse lykke til på jobb i morgen, de er nok veldig glad for å ha deg tilbake [;)]

Ser ut som dere har hatt en fantastisk feiring og at dere nå har lagt grunnlaget for mange fine bursdager [:)]
Gratulerer nok engang til de nydelige jentene dine - og til mammaen selvfølgelig [:)]

flotte babyer du har[:D]   gleder meg til 1 års dagen til leo her :)   har du krav på flere uker permisjon siden du har tvillinger? el har du tatt de ut?

For noen herlige bursdagsjenter... Smelt..
Så utrolig fin den rosa hjertekaka var

Så fine jenter!

Finger (eller kropps-) malingen var jo bare herlig =)

Back
Topp