Bilder fra bryllupet på FB

x1xPastella

Forumet er livet
http://www.facebook.com/?ref=home#!/album.php?aid=200516&id=663275985

Her er et bilde for dere som ikke har FB http://yfrog.com/50img2815gj

For et nydelig brudepar ! [:)][:)][:)]

Åhh så fine dere er -hele familien [:)] Nydelig og spesiell kjole du valgte -gratulerer med vel overstått bryllupsfeiring!!

Men du -hvordan gikk det med stemmen???

Tusen takk alle sammen

Stemmen var bra den. Kjempefin hele lørdagen.

Med gjestene som dro på søndag dro stemmen sin vei helt og holdent og feberen kom på besøk. Er enda groggy i stemmen.

Var ikke på jobb mandag og tirsdag. Dro tidlig hjem onsdag og torsdag. Var full dag i dag. Så jeg har ikke vært helt i form. Men så lenge alt var bra ¨på lørdag var det det som spilte noen rolle. Og det var en perfekt dag.

ORIGINAL: Pastella

Tusen takk alle sammen

Med gjestene som dro på søndag dro stemmen sin vei helt og holdent og feberen kom på besøk. Er enda groggy i stemmen.

Var ikke på jobb mandag og tirsdag. Dro tidlig hjem onsdag og torsdag. Var full dag i dag. [Så jeg har ikke vært helt i form. Men så lenge alt var bra ¨på lørdag var det det som spilte noen rolle. Og det var en perfekt dag.

Hahaha leste raskt over og trodde du skrev du var full på jobb i dag [:D]
Godt du ble dårlig ETTER bryllupet når du først skulle bli dårlig.... Godt å kunne tenke tilbake på at dagen ble vellykket [:)]

Så fine dere var[:)]

ORIGINAL: Smiley80

Tusen takk alle sammen

Var ikke på jobb mandag og tirsdag. Dro tidlig hjem onsdag og torsdag. Var full dag i dag. [Så jeg har ikke vært helt i form. Men så lenge alt var bra ¨på lørdag var det det som spilte noen rolle. Og det var en perfekt dag.

Godt du ble dårlig ETTER bryllupet når du først skulle bli dårlig.... Godt å kunne tenke tilbake på at dagen ble vellykket [:)]

HAHAHA når du hadde utheva det. Begynte jeg å tenke... Har jeg vært full???? Ler høyt.

ORIGINAL: Smiley80

Tusen takk alle sammen

HAHAHA når du hadde utheva det. Begynte jeg å tenke... Har jeg vært full???? Ler høyt.

*KNIS*

Back
Topp