Bilder/ filme?

Ehm.. Jeg har noen bilder fra sist som gir meg grøssninger :p men akutt keisersnitt ble ikke mobilen med for å ta bilde. Så vis jeg får planlagt denne gangen, må nok pappaen ha med mobilen så han kan ta litt bilder på operasjonsstua :)

Mannen tok mange bilder sist. De er jo helt jævlige, men det er litt ålreit å ha uansett, så blir nok noen bilder denne gangen også.

Denne gang er jeg åpen for å dokumentere litt med bilder. Det blir min fjerde og forrige fødsel var en veldig fin opplevelse i motsetning til de to første.
Men filming... Det kunne jo vært interessant å se selv. Og jeg gråter av å se fødsler på TV, så ikke helt fremmed for tanken. MEN det blir jo veldig intimt og personlig. Jeg vet ikke om jeg hadde klart det...

Jeg føler meg så skitten med tanke på fødsel. At jeg tror ikke det blir hverken bilder eller film før ungen er ute.
Vil ikke tro jeg glemmer opplevelsen uansett. Dessuten så er det
Ikke selve fødselen jeg vil fokusere på når alt er ferdig.

Klarer meg helt fint uten :p

Kommer kanskje til å ta litt flere bilder underveis i åpningsfasen. Har kun ett bilde fra forrige gang, der jeg henger over prekestolen og smiler skjevt, og synes det er litt dumt. Men kommer jo an på hvordan fødselen blir - det vet man aldri.

Sniker: ta bilder! Bedre enn å angre på å ikke ha gjort tenker jeg :-) Vi har ikke fra fødselen, og jeg skulle gjerne hatt.

Har aldri kommet på å ta bilder under fødselen jeg...

Har ingen interesse av å ja bilder/film av selve fødselen nei. Samboer tok et bilde med en gang frøkna hadde kommet ut sist, og lå på brystet mitt. Før det har jeg virkelig ikke noe behov for å dokumentere. Tror ikke samboer hadde vært komfortabel med å ta bilder av det heller:p og om denne fødselen går like raskt som forrige, får han ikke tid til å tenke på bilder en gang

Nei, det er ikke fokus :p og tror ikke gubben er i stand til det heller hehe! Han blir så engasjert og helt med at sånt blir glemt :p men så fort hun er ute, så blir det bilder :D

Samboer er dårlig på å ta bilder (må alltid be han ta bilder), så tviler på det blir mye dokumentasjon. Helst vil jeg at vi begge tar oss tid til å oppleve øyeblikket (vårt første barn). :)

Mannen min er borte fra 4-15 desember. Termin er 17 desember, og de to andre barna har kommet 2 og 3 uker før termin. Fødslene mine er kjappe, og han vil ikke kunne rekke ta buss, fly og tog på den tiden, om det blir som før. Derfor har jeg spurt en venninne (som er utdannet fotograf) om hun kan bli med å ta bilder. Om mannen er hjemme til fødsel blir hun fortsatt med, da dette er siste gangen vår og de to andre fødslene finnes det ingen bilder av. Jeg tror det kan bli veldig fint <3

Kommer til å nekte å la meg filme hvertfall :P Bilder kan tas før og etter, men ikke under selve fødselen kjenner jeg ;)

Søstra mi ble med som fotograf så mannen kunne konsentrere seg om meg. Helt fantastisk å ha de bildene å se tilbake på ❤️ :) Men filming blir nok uaktuelt denne gangen også. Hehe

Angrer på at jeg ikke tok bilder fra forrige fødsel, så skal absolutt dokumentere denne fødselen

Det hadde jeg ikke tenkt på. Kunne jo vært fint å ha, men kanskje med noen avtaler på forhånd om hvor kameraet skal peke :hilarious:

Back
Topp