Purpurea Gift med forumet 14 Jul 2010 #2 Guuuuuud så driiiitfiiiiin[:)][:)][:)] Du kan jo bare produsere og selge dette... Helt fantastisk[:)][:)]
Guuuuuud så driiiitfiiiiin[:)][:)][:)] Du kan jo bare produsere og selge dette... Helt fantastisk[:)][:)]
Athravil Elsker forumet 14 Jul 2010 #3 Stili! Nå ønsker jeg meg symaskin, bruker fortsatt prøve meitaien jeg sydde meg på en lånt maskin. Men den sa takk for seg rett etterpå...[>:]
Stili! Nå ønsker jeg meg symaskin, bruker fortsatt prøve meitaien jeg sydde meg på en lånt maskin. Men den sa takk for seg rett etterpå...[>:]
mammaå lillegutt Forumet er livet VIP 15 Jul 2010 #4 Jeg ELSKER den!!!! Å den er MIN[:)][:)][:)] Sier det igjen snuppa, du er så flink! Kjempe gla i deg og tusen takk for at du lagde verdens fineste mai tai til meg
Jeg ELSKER den!!!! Å den er MIN[:)][:)][:)] Sier det igjen snuppa, du er så flink! Kjempe gla i deg og tusen takk for at du lagde verdens fineste mai tai til meg
Cathygirl Forumet er livet 15 Jul 2010 #7 vise bilde eeeen gang til snuppa?!![:D] Eg og vil se den nyyydelig mei-taien!!![:D]