Bilder av vognene våre

Blossom83

Elsker forumet
MAI 2013
Hadde vært koselig å sett bilder av alle vognene? Sikkert mange som ikke har kjøpt enda,men... Selv klarer ikke jeg å bestemme meg for hvilken farge jeg ønsker på vogna. Skal ha Simo duo i enten blå eller brun.
 
Her er min vogn :) (min er 4år gammel, men like fin) En super vogn :)

BVforum via Samsung
 

Vedlegg

  • 1358349390677.jpg
    1358349390677.jpg
    24,2 KB · Visninger: 47
Her er vogna vår, Emmaljunga Edge Duo :) 2007-modell, like fin...nesten ;)
stroller.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1358351132.123674.jpg

Her er vår! Har selvfølgelig bag-delen også men den er i et annet bilde. Kjøpt brukt via finn.no fra 2012! :)
 
Denne har vi kjøpt. TFK 2013 modell, inkl sportsdel :)
For min sin del var de viktig med svingbart fremhjul så jeg slipper og "løfte" på vognen når en skal svinge eller snu..

ImageUploadedByBV Forum1358354142.928319.jpg
 
Denne har vi bestillt (TFK joggster twist- chocolate):
ImageUploadedByTapatalk1358355558.862212.jpg
ImageUploadedByTapatalk1358355571.434177.jpg

Får legge ut bilder når vi har fått den i hus og fått "vårt" preg på den. Gleder meg!!
 
Dere med TFK.......jeg er BITTELITT misunnelig!!! >.<
Vi tar oss ikke råååååd til ny vogn, vi :(
 
Her er vår flunke nye Emmaljunga Edge duo:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 

Vedlegg

  • uploadfromtaptalk1358355820485.jpg
    uploadfromtaptalk1358355820485.jpg
    62,2 KB · Visninger: 54
Dere med TFK.......jeg er BITTELITT misunnelig!!! >.<
Vi tar oss ikke råååååd til ny vogn, vi :(

Men du, jeg bestilte ny gjennom forhandler på finn.no og der selger de den mye billigere en i butikken. Jeg sparte en del penger på det :)
Cepta AS tror jeg det heter.
 
vogna.jpg
Ikke det beste bilde....fikk alt utnom baggen hjem i dag - så skal ta bilder å legge ut! Mye finere live <3
 
Så fine vogner jenter:) Tenk, det er ikke såååå lenge til vi triller vognene MED nurkene oppi:)
Når det kommer til vogn så venter jeg veldig på salg jeg da... Kjenner jeg meg rett kommer vogna jeg vil ha på salg uka etter jeg har kjøpt den, hehe. Noen som vet når Simo vognene bruker å komme på salg?
 
Så fine vogner jenter:) Tenk, det er ikke såååå lenge til vi triller vognene MED nurkene oppi:)
Når det kommer til vogn så venter jeg veldig på salg jeg da... Kjenner jeg meg rett kommer vogna jeg vil ha på salg uka etter jeg har kjøpt den, hehe. Noen som vet når Simo vognene bruker å komme på salg?
Når det kommer til salg og vogner så er det ved modellskifte og det er gjerne på høsten en gang - så litt for sent for vår del :( Kan jo være heldig at det kommer noe, vet bare at Emmaljunga ikke kommer på salg, der kan man ha flaks og få med noe på kjøpet når man handler. Vi fikk med bilstol og base når vi handla :D
 
Dere med TFK.......jeg er BITTELITT misunnelig!!! >.<
Vi tar oss ikke råååååd til ny vogn, vi :(
Vi måtte jo ha vogn uansett siden dette er vårt første barn. Men vi bestillte fra Tyskland (kiddies24.de), bestillte en pakke med vogn, bag, bilsete og adapter. Pluss at vi bestillte en del ekstra utstyr til vognen og base til biletet i tillegg. Og alt det tilsammen ble bare en tusenlapp mer enn det kun vognen (uten babybag) koster i Norge. Har reknet ut hva alt sammen hadde kostet oss i Norge, og da fannt jeg ut at vi har spart 6500kr! Veldig fornøyd :D
 
Vi måtte jo ha vogn uansett siden dette er vårt første barn. Men vi bestillte fra Tyskland (kiddies24.de), bestillte en pakke med vogn, bag, bilsete og adapter. Pluss at vi bestillte en del ekstra utstyr til vognen og base til biletet i tillegg. Og alt det tilsammen ble bare en tusenlapp mer enn det kun vognen (uten babybag) koster i Norge. Har reknet ut hva alt sammen hadde kostet oss i Norge, og da fannt jeg ut at vi har spart 6500kr! Veldig fornøyd :D
Det var jo ett utrolig godt kjøp ;)
 
Vi måtte jo ha vogn uansett siden dette er vårt første barn. Men vi bestillte fra Tyskland (kiddies24.de), bestillte en pakke med vogn, bag, bilsete og adapter. Pluss at vi bestillte en del ekstra utstyr til vognen og base til biletet i tillegg. Og alt det tilsammen ble bare en tusenlapp mer enn det kun vognen (uten babybag) koster i Norge. Har reknet ut hva alt sammen hadde kostet oss i Norge, og da fannt jeg ut at vi har spart 6500kr! Veldig fornøyd :D
Er litt å spare på det:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Har ikke bilde,men har en rosa og svart,kjøpt ny i Sverige 2010 til eldste snuppa:)
Like fin,så passer egentlig bra at det nok kommer en jente til,så slipper vi å måtte kjøpe ny vogn:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
vognen vår.jpg
Så mange fine vogner mai-jentene har tenkt til sine små knøtt :)

Vognen som lilleknøtt skal ha :)
Emmaljunga Nitro City Creme Leatherette. Kjøpte på finn.no like før jul. 2011 modell som så vidt var brukt, for en veldig rimelig pris. Veldig fornøyd med kjøpet! Sportsvognen er i sort farge.
Nå var det bare å få tak i stellevesken som hører til ;)
 
Back
Topp