*ceccemor*
Gift med forumet
endelig har jeg fått knipset litt bilder av rommene våre...
har desverre ikke så mange FØR bilder,men det så ikke veldig pent ut...
så jeg synes vi har fått det veldig fint i forhold til det det var[:D]
jeg er veldig interessert i interiør,men føler liksom at alle andre er flinkere enn meg[&:][8D]
så om dere har noen tips til meg etter at dere har sett bildene så kom med dem[:D] jeg blir ikke lei meg om dere synes jeg har gjort ting litt rart... hehe[:D]
begynner med gangen (her SKAL det pusses opp,alt skal gjøres lyst,og vi skal kjøpe nye hvite dører...har lyst på nytt gulv,men vi får se...pengene flyyyyyyyyyyyr[&:][X(]) så gangen er jeg ikke fornøyd med...men vi har masse plass da[:D]

vaskerommet er bittelite...men jeg har aldri hatt vaskerom før,så for meg er det FLOTT å i det hele tatt ha et vaskerom,hehe[:D]

Rommet til Martine.... (roterommet[8D])

Rommet til Mie

mye enklere å holde rommet til Mie ryddig.... [8D][:D]
badet vårt[:D] (mangler lister og vi skal bygge inn badekaret med fliser som er like veggflisene + ny hvit dør)
ikke et veldig stort bad,men veldig passe synes jeg[:D]
så har vi et "garderoberom" - et rom med garderobeskap og en bod...kjempe kjekt å ha...et rom vi henger opp klær og som vi bruker til DITT OG DATT[:D] dette er heller ikke pusset opp,så ikke lækkert men praktisk[:)]

da skal vi opp i andre etasje[:D]
her er soverommet vårt[:)]

et veldig kjedelig soverom... så her trenger jeg inspirasjon[:D]
dette her skal bli kontor/gjesterom...veldig rotete enda,men det har vært værre[8D]

så er det kjøkkenet...(også her mangler det lister[8D])

på kjøkkenet så lav vi nye vegger,nytt gulv og ny innredning...så alt er nytt[:D]
stua[:)] (her mangler det også lister[X(])

dette er trappa opp til stua...så koselig med lys[:D]

jepp....dette er huset vårt innvendig.... utenfor får dere en annen gang[:D]
har desverre ikke så mange FØR bilder,men det så ikke veldig pent ut...
så jeg synes vi har fått det veldig fint i forhold til det det var[:D]
jeg er veldig interessert i interiør,men føler liksom at alle andre er flinkere enn meg[&:][8D]
så om dere har noen tips til meg etter at dere har sett bildene så kom med dem[:D] jeg blir ikke lei meg om dere synes jeg har gjort ting litt rart... hehe[:D]
begynner med gangen (her SKAL det pusses opp,alt skal gjøres lyst,og vi skal kjøpe nye hvite dører...har lyst på nytt gulv,men vi får se...pengene flyyyyyyyyyyyr[&:][X(]) så gangen er jeg ikke fornøyd med...men vi har masse plass da[:D]

vaskerommet er bittelite...men jeg har aldri hatt vaskerom før,så for meg er det FLOTT å i det hele tatt ha et vaskerom,hehe[:D]

Rommet til Martine.... (roterommet[8D])

Rommet til Mie

mye enklere å holde rommet til Mie ryddig.... [8D][:D]
badet vårt[:D] (mangler lister og vi skal bygge inn badekaret med fliser som er like veggflisene + ny hvit dør)
ikke et veldig stort bad,men veldig passe synes jeg[:D]så har vi et "garderoberom" - et rom med garderobeskap og en bod...kjempe kjekt å ha...et rom vi henger opp klær og som vi bruker til DITT OG DATT[:D] dette er heller ikke pusset opp,så ikke lækkert men praktisk[:)]

da skal vi opp i andre etasje[:D]
her er soverommet vårt[:)]

et veldig kjedelig soverom... så her trenger jeg inspirasjon[:D]
dette her skal bli kontor/gjesterom...veldig rotete enda,men det har vært værre[8D]

så er det kjøkkenet...(også her mangler det lister[8D])

på kjøkkenet så lav vi nye vegger,nytt gulv og ny innredning...så alt er nytt[:D]
stua[:)] (her mangler det også lister[X(])

dette er trappa opp til stua...så koselig med lys[:D]

jepp....dette er huset vårt innvendig.... utenfor får dere en annen gang[:D]