bilder av vårt nye hjem

*ceccemor*

Gift med forumet
endelig har jeg fått knipset litt bilder av rommene våre...

har desverre ikke så mange FØR bilder,men det så ikke veldig pent ut...
så jeg synes vi har fått det veldig fint i forhold til det det var[:D]

jeg er veldig interessert i interiør,men føler liksom at alle andre er flinkere enn meg[&:][8D]
så om dere har noen tips til meg etter at dere har sett bildene så kom med dem[:D] jeg blir ikke lei meg om dere synes jeg har gjort ting litt rart... hehe[:D] 

begynner med gangen (her SKAL det pusses opp,alt skal gjøres lyst,og vi skal kjøpe nye hvite dører...har lyst på nytt gulv,men vi får se...pengene flyyyyyyyyyyyr[&:][X(]) så gangen er jeg ikke fornøyd med...men vi har masse plass da[:D]

vaskerommet er bittelite...men jeg har aldri hatt vaskerom før,så for meg er det FLOTT å i det hele tatt ha et vaskerom,hehe[:D]

Rommet til Martine.... (roterommet[8D])

Rommet til Mie

mye enklere å holde rommet til Mie ryddig.... [8D][:D]

badet vårt[:D] (mangler lister og vi skal bygge inn badekaret med fliser som er like veggflisene + ny hvit dør)

ikke et veldig stort bad,men veldig passe synes jeg[:D]

så har vi et "garderoberom" - et rom med garderobeskap og en bod...kjempe kjekt å ha...et rom vi henger opp klær og som vi bruker til DITT OG DATT[:D] dette er heller ikke pusset opp,så ikke lækkert men  praktisk[:)]

da skal vi opp i andre etasje[:D]

her er soverommet vårt[:)]

et veldig kjedelig soverom... så her trenger jeg inspirasjon[:D]

dette her skal bli kontor/gjesterom...veldig rotete enda,men det har vært værre[8D]

så er det kjøkkenet...(også her mangler det lister[8D])

på kjøkkenet så lav vi nye vegger,nytt gulv og ny innredning...så alt er nytt[:D]

stua[:)] (her mangler det også lister[X(])

dette er trappa opp til stua...så koselig med lys[:D]

jepp....dette er huset vårt innvendig.... utenfor får dere en annen gang[:D]

Så fint dere har fått det!!! Elsker kjøkkenet og stua! Og tenk å ha eget vaskerom da [8|][:D]. Vi har nemlig vaskemaskina i kjelleren. Og tørketrommelen, jah... den har vi ikke kjøpt ennå [8D].

En annen ting jeg ble litt misunnelig på, er at dere har såpass mange rom. Deilig å ha et eget rom til kontor! Og ett til garderobe! Ser ut til at det er ganske god størrelse på rommene til jentene også. Hos oss er soverommene små, og vi har ikke peiling på hvordan vi skal løse det når babyen kommer [8|].
Tenk så deilig det blir å ordne til jul i nytt hus da! [:D]

For et koselig hus dere har[:)][:)] Det så helt topp ut[:)] Og dere er heldige som har fått pusset opp og kommet dere inn[:)] Merker at jeg er utålmodig og har bare lyst å komme i gang og få gjort ting slik at vi også kan komme oss på plass i god tid før jul[:)]

ORIGINAL: *atina*

Så fint dere har fått det!!! Elsker kjøkkenet og stua! Og tenk å ha eget vaskerom da [8|][:D]. Vi har nemlig vaskemaskina i kjelleren. Og tørketrommelen, jah... den har vi ikke kjøpt ennå [8D].

En annen ting jeg ble litt misunnelig på, er at dere har såpass mange rom. Deilig å ha et eget rom til kontor! Og ett til garderobe! Ser ut til at det er ganske god størrelse på rommene til jentene også. Hos oss er soverommene små, og vi har ikke peiling på hvordan vi skal løse det når babyen kommer [8|].
Tenk så deilig det blir å ordne til jul i nytt hus da! [:D]

hehe...ja,mange rom... MYE Å VASKE[:-]
men jeg liker det[:D]

rommene er det god str på ja...vi har tatt det minste som vårt soverom,martine har fått det største og Mie sitt + kontoret er ganske like bortsett fra at kontoret er lengere og smalere...

og ja,endelig kan jeg pynte til jul i et hus jeg STORTRIVES I!!!![:D]

Kjempefint kjøkken, stue og bad! Koselige rom til Mie og Martine. [:)] Det blir bra det der! [:D]

utrolig fint!!
kan jeg spørre hvor kjøkkeninnredningen er kjøpt? ha rkikket på et lignenede fra sigdal skjønner du.

ORIGINAL: stoltmortil4

utrolig fint!!
kan jeg spørre hvor kjøkkeninnredningen er kjøpt? ha rkikket på et lignenede fra sigdal skjønner du.

kjøkkenet er fra ikea[:)][:D]

kjøkkenet er på 19 kvd,og med alt av kjøleskap,oppvaskmaskin,ovn,koketopp og micro så ble det 53.000...ikke så galt det synes jeg[:D]

ORIGINAL: Aline**

Fy, det var et kjempe lekkert kjøkken!!!! [:)]

Og hvor genialt er det ikke med eget vaskerom???

Her hadde dere fått det knallfint, ja!! Håper dere trives!!

Rommene til jentene var kjempe fine, også så deilig med stor og god plass. [:)]

veldig genialt[:D][:D][:D]

ORIGINAL: malii

Så koselig dere har det! [:)]
Gratulerer med nytt hus [:D]

hehe, må henge meg på den med vaskerom..så deilig da!!:) Samme hvordan størrelse så lenge det er et eget vaskerom!![:)]

Ser vi har lik tv på lik tvbenk og samme hylle ved døra;) bare vi har satt ben på den[;)]

Syns dere hadde fått det veldig koselig:) Skikkelig stemningsbilder med lysene[:)]

Hvor har du kjøpt senga på Martines rom?
Er nemlig ute etter noe liknende..

Syns dere har fått det kjempekoselig [:)]

ORIGINAL: Froskegele

Hvor har du kjøpt senga på Martines rom?
Er nemlig ute etter noe liknende..

Syns dere har fått det kjempekoselig [:)]

den har vi kjøpt på Amøbler,var salg på den i sommer... tror den koster rundt 5000 vanlig pris[:)]
vi er veldig fornøyd med den... men den var et herk å sette opp[:@] 3 pappesker,med mange deler i hver. tok 1,5 time å bare ta delene ut av eskene... [8D] 

Kjempefint hus da! Likte utrolig godt både badet og kjøkkenet! Ganggen nede blir bra den, når den blir lys. Men jeg hadde heller malt dørene selv enn å bruke penger på å kjøpe nye. Når en maler med en glansfull maling blir resultatet kjempebra!

Skulle jeg komme med et tips så måtte det være noe stua. Gardinene blir veldig mørke når en har svarte møbler i tillegg. Men det er jo smak og behag!

Dere har fått det fint. Og så deilig med så store rom til jentene!

Back
Topp