Bilder av ting som er sydd, strikket og heklet til den lille!

Camillemi

Forelsket i forumet
Driver å hekler et teppe til mini som han/hun skal ha i vuggen. Jeg vil gjerne se hva dere andre holder på å lage eller er ferdig med! Legg gjerne inn bilder, jeg trenger litt inspirasjon!

Jeg er uten slik tålmod. (All ære til dere som er).
Så det er mamma og svigermor som strikker til lille krill.
Mamma strikker mariusdressen i mørkeblå. (Like fint uansett kjønn den synes jeg).
Legger ut bildet når den er ferdig montert med knapper og det hele :)

jeg driver å strikker et sett med norsk mønster. Skal inneholde jakke, genser, to luer, kjole, bukse, skjerf, sokker og votter. Veit ikke om jeg får gutt eller jente så strikker i blåt og hvit. Siden det passe til degge. Strikker å masse sokker og votter. Noe luer og tepper. Har lagd tre dresser til nå. Legger ut bilde når jeg får det til.

Har ikke helt tolmodighet til å strikke og ordne selv.. Men har en farmor som er ivrig strikker!
Hun fikk vite at hu skulle bli oldemor igjen for andre gang for ca. 3-4 uker siden.
Snakket med henne på telefonen i sta og hun kunne fortelle at hun hadde strikket hele 6 sparkebukser, hadde startet på et nydelig hentesett og skulle hekle et par tynne pledd for å bruke inne.. Lurte på hva mer jeg hadde lyst på? hehe..
Snakk om å være heldig da :D

Jeg hekler også babyteppe... :)
Heklet et til tanteungen før jul og nå driver jeg med et til lille sprell, men jeg skal innrømme at jeg begynner å bli litt lei av lapper... :/ Så nå har jeg begynt på et par babysokker ved siden av teppet, så kan jeg bytte litt på ;)

Jeg skal strikke og tøve vognteppe når jeg vet kjønnet.. :) vet ikke om jeg kan ta på meg så mye mer, da jeg sist svangerskap slet med ei hand som var konstant doven. ;p

holder på med et vognteppe som skal toves....  så når jeg omsider blir ferdig med det- så skal jeg legge ut bilde:)

Jeg strikker mye og moren min har til og med strikkecafe :) men jeg bruker iPad, og aner ikke hvordan jeg kan få lagt ut bilder med den....,

Jeg syr babyklær, nettopp vært på stoff og stil og handlet. Elsker selebukse som er gode og myke emoticon 

Så i morgen etter ultralyden skkal jeg sette meg med symaskinen, veldig kjekt og enkelt!

Back
Topp