bilder av Theodor! *klarte det*

Hællemåne...for en utrolig nydelig guttetass!!
Herlige bilder!![:D]

Edit: Rakk å se bildene jeg...bare kopierte linkene du hadde lagt ut! Skal være bak linken!![:D]
Prøv igjen!

men jeg hadde jo sånne image tegn foran og bak..? skjønner ingenting jeg..

men klarte å få meg avatar da [:)]

ORIGINAL: Siljemor88

Du hadde skrevet [imag] foran og [/imag] bak.
Prøv heller med bak[:)]

Får det ikke til uansett hva jeg skriver tydeligvis,, [:@][:(] Prøvde først å bruke den image-knappen,men gikk ikke da heller.

Men takk for hjelpa [:)]

ORIGINAL: Tucha

Du hadde skrevet [imag] foran og [/imag] bak.
Prøv heller med bak[:)]

Får det ikke til uansett hva jeg skriver tydeligvis,, [:@][:(] Prøvde først å bruke den image-knappen,men gikk ikke da heller.

Men takk for hjelpa [:)]

Jeg prøvde også med den image knappen på linken din nå, men får bare en liten rute med rødt kryss[>:]
Hmm.. Det er den Direct Link du har kopiert fra imageshack sant?
Rare greier.. nå skjønner ikke jeg noen ting heller[8D]

ja,det er den direct link jeg kopierer..men det kommer opp at jeg må sign inn or sign up for å bruke den,men når jeg høyreklikker får jeg trykt på kopier snarvei (ikke bare kopier liksom) kan det ha noe å si kanskje??

Prøv å laste det opp på imageshack på nytt og gjør det en gang til,er noen ganger det hjelper.

Så utrolig vakker han er. Bitteliten, men likevel så helt perfekt fra fødselen av 
Lyser lang vei at han kommer til å sjarmere jentene i senk... herlig

ja,det er den direct link jeg kopierer..men det kommer opp at jeg må sign inn or sign up for å bruke den,men når jeg høyreklikker får jeg trykt på kopier snarvei (ikke bare kopier liksom) kan det ha noe å si kanskje??

Det kom sånn på meg i går også, så jeg signa inn og da fikk jeg det til[:)] Helt gratis å registrere seg

Det kom sånn på meg i går også, så jeg signa inn og da fikk jeg det til[:)] Helt gratis å registrere seg

Nå har jeg registrert meg og nå gikk det.. Siden det ikke stod i idiotguiden at man skulle registrere seg,så gjorde jeg ikke det.. haha!! Dobbelidiot! [;)] [:D]

Så fine bilder av lillegutt Også bra at han er blitt så stor gutt[:)]

ORIGINAL: yahoo83

Så fine bilder av lillegutt Også bra at han er blitt så stor gutt[:)]

ÅÅÅ, så nydelig han er
Også så bitteliten han var da! Herlig bilde av han i bilstolen. Bittelille dutten i stooore bilstolen![:)]

Så flott at han har gått så fint opp i vekt.

Han er nusselig

Du klarte det du!!
Lillegutten din er til å spise opp!!
Og nydelig navn!![:D] Sto øverst på min liste, men sambo var ikke enig....[&o]

Skjønn liten gutt :) Spesielt artig de bildene med smokken som dekker nesten hele ansiktet og det i bilstolen, hvor han forsvinner som en liten dukke. Ene gutten min (som nå er 8 år) var 1102g når han ble født og den andre var 1430g. De hadde slike bittesmå smokker. Har faktisk en liggende ett sted som minne. Den Theodor brukte ser jo enorm ut [:D]

ORIGINAL: RonjaR

Hællemåne...for en utrolig nydelig guttetass!!
Herlige bilder!![:D]

sign! [:D]
og bilstolbildet er amazing! smart måte å vise størrelse på

Hællandussen så liten han har vært.. Har aldri sett så små barn i vikeligheten, kun på bilde.. må være utrolig rart å holde i de, de virker så små og sårbare.. Han var iallfall utrolig søt og han hadde heller ikke noe prematur utseende noe de ofte har..

Back
Topp