Bilder av stua mi *oppdatert*

Moli16

Glad i forumet

Det begynner jammen å bli hvitt!
Sofaen og teppe skal ikke byttes ut da[:)]

Hva synes dere?

Flere bilder i bloggen www.idahart.blogspot.com

-----------------------------

Litt mer bilder av hele stua:

Tatt fra kjøkkenet

Tatt fra sofa delen

Fra hverandadøra..(det store bordet står bare der i vent på sin oppussing;))

Og fra gangen.. [:)]

Så lyst å koslig..... trivelig blogg....

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Hmm... syns kanskje det var litt kaldt. Akkurat som at det mangler noe [8|]

Åh[8|]
Jeg tror ikke det egentlig ser kaldt ut når man ser hele stua. Dette er jo bare tv delen...
Men, det er ikke så lett å innrede her faktisk uten at det kaldt ut, det er så utrolig stort her og masse masse vinduer.
Har du tips så mottas de med takk[:)]

Forresten, så har jeg et bord prosjekt på gang som jeg tror gjør det hele litt varmere[;)]

Så fint det ble! Det gjorde seg virkelig med hvite møbler.

Jeg synes ikke det virker kaldt, men ville revurdert plassering av sofa. Hvorfor sitte å se inn i en kjip vegg, når dere har fantastiske vinduer og et stort, flott og åpent rom.

Velger man dagens løsning, ville jeg plassert bildene lenger ned (i øye høyde max) og heller innlemmet TV`n i en bilde kollasj (med bilder på sidene).

ORIGINAL: 2 x Lykke

Så fint det ble! Det gjorde seg virkelig med hvite møbler.

Jeg synes ikke det virker kaldt, men ville revurdert plassering av sofa. Hvorfor sitte å se inn i en kjip vegg, når dere har fantastiske vinduer og et stort, flott og åpent rom.

Velger man dagens løsning, ville jeg plassert bildene lenger ned (i øye høyde max) og heller innlemmet TV`n i en bilde kollasj (med bilder på sidene).

Takk for tips, skulle kanskje hatt bildene litt lenger ned... Men, noen bildevegg/kollasj blir det ikke[;)]

Interessant det du sier om sofaen, for den ble bare plassert der da vi flytttet inn uten å tenke på andre løsninger.
Men, det er veldig greit med tanke på tvèn, for resten av stua har vinduer overalt og dårlig med hele vegger.
Men, jeg vil gjerne ta bilder av hele stua, så kan du se om du ser noe som ikke jeg har sett[:D]

(liker bloggen din!!)

Ja, gjør det [:)]

Har lagt inn flere bilder nå[:)]
Synes det er vanskelig å finne en bra vinkel, så da ble det mange bilder[;)]

Har planer om flere planter i de store vinduene, og kuskinnet er midlertidig.

Jeg ville absolutt vendt sofaen inn i rommet, og ikke mot en vegg. Ellers er jeg til dels enig men Mamma til Andrea. Det magler liksom noe. Tror faktisk det er på grunn av det åpne tomme rommet en får ved å vende møblene ut fra rommet i en krok...(?)
Ellers synes jeg at du har et pent hjem. Personlig ville jeg nok hatt litt mer farge evt. mer tekstiler for å skape en lunhet og mykhet uten å tilføre flere farger... Savner også litt mer på veggene... Men smaken er som baken, og alt i alt vil jeg si at du har et pent hjem, over gjennomsnittet :) Og når dette er sagt, så må jeg si at jeg etter å ha bodd her i snart tre mnd, så har jge enda ikke fått en eneste gjenstand opp på veggen [8|].... joda, lett å fortelle andre at de må gjøre det en ALDRI får gjort selv [8D]

Syns også det så litt kaldt ut [8|]
Ville hatt noen LITT mørkere gardeiner siden alt ennet er hvit..
Kansje en vegg med tapet eller malt en annen farge en hvit, trenger ikkje ver så mørkt bare en lys grå eventuelt..

Hadde det vert meg hadde eg tatt en vegg i lys grå tøff tapet og samme farge lette tynne gardiner

Takk (?) for alle tilbakemeldinger.
Nye gardiner blir det ikke med det første, da disse med skrift på kostet flesk, men kanskje til vinteren.
Tapetsering og maling er uaktuelt da vi leier.
Tv benken blir byttet uyt den dagen jeg finner den perfekte som ikke koster tusenvis av kroner. Den har jeg lett etter i årevis, men ikke funnet, så det blir nok lenge til.
Bordet er på vei ut som sagt.
Så får vi se hvordan det ser ut her om noen måneder når det er litt mer innbodd, har ikke bodd her så lenge.[:)]

Enig med de andre;
- bildene lenger ned (kanskje annen farge på rammene... svart f.eks, for å ta igjen sofaen og teppet...)
- sofaen inn mot rommet
- tilføre en varm farge på puter, gardiner, duker/løpere o.l./e.l.

ikke så mye mer som skal til, faktisk [:)] Mener jèg da. Men merker du ikke er så glad for svarene du får på spørsmålet ditt i første innlegg, da. Det viktigste er jo hva dù/dere synes, og at dere trives i stua deres [:)]

Synes stua di er kjempe fin![:)]

Og bilder kan lyve mye når det gjelder kaldt/varmt

exe:

samme bildet, kuttet vekk tak, redigert en smule.[;)]

Så flott hjem dere har!!!

Jeg skjønner at rommet ikke er så lett å møblere, men jeg ville prøvd å plassere sofaen litt rundt. Hva med å sette den ved veggen (der TV´n er i dag) og satt TV´n mellom vinduene?

Vi har også en stue men MANGE åpninger, og først etter to år fant jeg en løsning for det rommet som fungerte og nå skal vi flytte ;-)

ORIGINAL: Marit_mor

Enig med de andre;
- bildene lenger ned (kanskje annen farge på rammene... svart f.eks, for å ta igjen sofaen og teppet...)
- sofaen inn mot rommet
- tilføre en varm farge på puter, gardiner, duker/løpere o.l./e.l.

ikke så mye mer som skal til, faktisk [:)] Mener jèg da. Men merker du ikke er så glad for svarene du får på spørsmålet ditt i første innlegg, da. Det viktigste er jo hva dù/dere synes, og at dere trives i stua deres [:)]

Synes det er fint å få tips til hva jeg kan gjøre, er enig i at det kanskje er litt kaldt nå.
Hadde bare ikke forventet å få flere punkter på hva jeg burde gjøre anderledes[;)]

Så flott hjem dere har!!!

Jeg skjønner at rommet ikke er så lett å møblere, men jeg ville prøvd å plassere sofaen litt rundt. Hva med å sette den ved veggen (der TV´n er i dag) og satt TV´n mellom vinduene?

Vi har også en stue men MANGE åpninger, og først etter to år fant jeg en løsning for det rommet som fungerte og nå skal vi flytte ;-)

Ja, det kan man kanskje teste[:)]
Synes det er vanskelig siden det er så åpent og så mange store vinduer..

Hihi, ja det tar sin tid før man får det "perfekt", har bare bodd her i 6 mndr, så forandringer skjer stadig vekk[:)]

Back
Topp