Bilder av soverom

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Noen som har lyst til å dele dette med oss her inne også? Trenger inspirasjon der også jeg[:D] er så gøy å se hvordan andre har det[:)] Er mest ute etter voksenrommet.. men vis også gjerne barnerommet[;)]

Sånn ser mitt ut.. foreløpig.. men trenger noe mere på den ene veggen.. som ikke syns på bilde.. den er helt eggehvit og kjedelig.. hehe

Så fint rom dere hadde...

Skal ta bilder av det senere idag å legge ut jeg [:)]

Æsj, må jeg rydde på sovermmet og ta bilde nå!

Ja vel da...skal gjøre det i dag, bilde kommer i kveld!
Da får jeg gjort 1 fornuftig ting idag...

nei, forresten..det første jeg gjorde idag var å skrubbe inni stekeovnen!

her er bilder av vårt soverom [:)]

se bort fra sengetøyet..det er ikke så pent men vanvittig deilig å ligge i!![:D]

Rebekkas rom [:)]

som dere ser så har hun ekstremt masse saker [:)]

Tuva`s rom [:)]

Tok med badet og gangen også jeg! [:D]

Yttergangen er veldig trang, men vi skal bygge på nytt vindfang til våren! gleder meg!![:)] 
Fryktelig trangt med vogna i denne gangen.

Da har jeg vel egentlig vist fram nesten hele huset jeg [:)]

Fy søren så fint dere har det...Vet nesten ikke om jeg vil vise frem rommet allikevel jeg nå...

Huset er fra 1974..vi kjøpte det i sommer og det eneste vi har pussa opp er badet og soverommet vårt!
Jeg elsker garderoben på rommet vårt jeg da, i det skapet på midten har vi en 32 tommers flatskjerm [:D]

ORIGINAL: Byttanå:Nikki!

ORIGINAL: Beijbi

Fy søren så fint dere har det...Vet nesten ikke om jeg vil vise frem rommet allikevel jeg nå...

ikke jeg heller,hehe
for det første er det ikke ryddig en gang.

Vi kan lage vår egen tråd med rotete soveromsbilder [:)]

ORIGINAL: Byttanå:Nikki!

ikke jeg heller,hehe
for det første er det ikke ryddig en gang.

Vi kan lage vår egen tråd med rotete soveromsbilder [:)]

Den konne eg vært me på!!!!![;)][;)]

så gøy å se bilder[8D]
har ikke noe soveromsbilde å legge ut... det hadde vært flaut ja[8|]

2barnsmamma: Fy søren og fint dere har det hjemme![:D] Utrolig fint med speil over sengen[;)] Kanskje litt dumt hos oss.. i og med at vi har speil på garderoben som er rett ovenfor sengen men... hvor har du kjøpt de fine rammene i hvitt?? Hvor du har bilde av barna på veggen..

Kjempefine barnerom også!![:D] 

ORIGINAL: Fridasinmamma

2barnsmamma: Fy søren og fint dere har det hjemme![:D] Utrolig fint med speil over sengen[;)] Kanskje litt dumt hos oss.. i og med at vi har speil på garderoben som er rett ovenfor sengen men... hvor har du kjøpt de fine rammene i hvitt?? Hvor du har bilde av barna på veggen..

Kjempefine barnerom også!![:D] 

Takk [:)]  De rammene er kjøpt på Ikea [:)]

her er vårt kjærlighets reir [8D]

ORIGINAL: 2barnsmamma

her er bilder av vårt soverom [:)]

se bort fra sengetøyet..det er ikke så pent men vanvittig deilig å ligge i!![:D]

Rebekkas rom [:)]

som dere ser så har hun ekstremt masse saker [:)]

Tuva`s rom [:)]

Tok med badet og gangen også jeg! [:D]

Yttergangen er veldig trang, men vi skal bygge på nytt vindfang til våren! gleder meg!![:)] 
Fryktelig trangt med vogna i denne gangen.

Da har jeg vel egentlig vist fram nesten hele huset jeg [:)]

Wooow...dette er så absolutt min stil!! Såååå utrulig stilig og koselig dere hadde det!! Badet såg heeerlig ut, soverommet kjempestilig, å jentene sine rom var jo såååå søte! Kjempefint!!!!!

Vårt soverom er ikke så fint som deres da, men måtte jo tenne noen lys og ta ett bilde da!

Even Nikolay sover med oss ennå han da,s iden det dere ser som er rot i bakgrunnen der er hans halvferdige oppussede rom!
Sambo begynte vel en gang rumdt påske med det, om det ikke var før...
Men som dere ser er han snart ferdig med gulvet nå da, og da mangler vi bare litt maling og møblering....
Lovte meg og være ferdig til jul [:D][:D][:D][:D]

Liker soverommet vårt jeg, men skal ha samme gulv som Even Nikolay over nyttår vi også, og en ny farge...
Har ikke gjort noe siden vi flytta inn her, og det er litt sånn gulaktig farge!

WOW så fint alle sammen har det[:)] chicka du har jo det så romantisk på soverommet da, med alle lysene. Skjønner du hele tiden stikker av for å [8D][:D]

Soverommet vårt ser helt jævlig ut, tør ikke legge ut bilde av det, har rosa striper på den ene veggen[:o]

HAHA

Ja, det er en fin plass og på[8D][8D][8D]

Men legg merke til alle DVD, playstationen og andre div tidsfordriv vi har der da!
Hehe! Greit nok, det blir ikke så ofte brukt nå lenger, men gud hvor mange ganger jeg har hatt lyst å kaste hele tven og psp'en langt til BØVELS!!!
Hehe!

HAHA!!!

Vel, måtte shine litt og legge på nytt sengetrekk før jeg turte og ta bilde da!
Men er ikke det rommet i huset som er værst!
Hehe!
Akkurat nå, står vel Even Nikolay sitt soverom øverst på den listen!

Hehe!
Det ser ikke slik ut der nå da, men dette er det siste bildet som ble tatt derifra!

Men før rivingen av tak og diverse gulvlegging så det slik ut:

Hehe!
Så mye klær hadde jeg kjøpt da!

Men siden da har taket blitt rivd ned, skapet har blitt rivd ned, sengen malet, nytt gulv er kommet nesten i mål.Og har malet listene mørkeblå!
Mangler å male tak og vegger......
Så kan jeg flytte inn nikken for godt!

Vårt soverom er ikke verdt å legge ut på nett, i hvert fall ikke etter å ha sett bilder av rommene deres [&:]

Back
Topp