Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkOj! Så gøyGratulerer!! De der var veldig positive =) Tenkte å kjøpe skikkelig test jeg skal ta neste uke, men skal ta bilde av mine billige strips i morgen, så kan jeg også vise dem fram =) Synes det er så gøy å se positive tester =))
Ja, syntes de var veldig positiveTakkVar de veldig positive? Jeg som ble så engstelig når jeg ikke fikk antydning til positiv test verken 9DPO eller 11DPO.. Har lest at så mange tester positivt så tidlig..
![]()
Ja, syntes de var veldig positiveTakkVar de veldig positive? Jeg som ble så engstelig når jeg ikke fikk antydning til positiv test verken 9DPO eller 11DPO.. Har lest at så mange tester positivt så tidlig..
![]()
Wow de var veldig positiveLegger ut bilde av noen VELDIG positive tester samt test resultatet fra legekontoretVis vedlegget 23418 Vis vedlegget 23418

Bilde tatt 10 dpo
Bilde tatt 11dpo altså idagEr nok ikke så mye tvil der neiGratulerer
![]()
Oi den var veldig positiv til å være tatt så tidligHer er mine tester. Tatt 10 dpo (strimmelen) og i dag (13 dpo).
Vis vedlegget 23538
Vis vedlegget 23540