Bilder av positive tester :D

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Inspirert av Frk Spent som så pent hinter til bilde av positive tester :)

Legg ut her dere også :D

ImageUploadedByBV Forum1374599839.520106.jpg

Den til venstre er tatt 13 DPO og den til høyre er tatt 14 DPO <3 <3

Oj! Så gøy :D Gratulerer!! De der var veldig positive =) Tenkte å kjøpe skikkelig test jeg skal ta neste uke, men skal ta bilde av mine billige strips i morgen, så kan jeg også vise dem fram =) Synes det er så gøy å se positive tester =))

Oj! Så gøy :D Gratulerer!! De der var veldig positive =) Tenkte å kjøpe skikkelig test jeg skal ta neste uke, men skal ta bilde av mine billige strips i morgen, så kan jeg også vise dem fram =) Synes det er så gøy å se positive tester =))
Takk :) Var de veldig positive? Jeg som ble så engstelig når jeg ikke fikk antydning til positiv test verken 9DPO eller 11DPO.. Har lest at så mange tester positivt så tidlig.. :P

Takk :) Var de veldig positive? Jeg som ble så engstelig når jeg ikke fikk antydning til positiv test verken 9DPO eller 11DPO.. Har lest at så mange tester positivt så tidlig.. :p
Ja, syntes de var veldig positive :) Er ihvertfall ikke vanskelig å se begge strekene :)

Takk :) Var de veldig positive? Jeg som ble så engstelig når jeg ikke fikk antydning til positiv test verken 9DPO eller 11DPO.. Har lest at så mange tester positivt så tidlig.. :p
Ja, syntes de var veldig positive :) Er ihvertfall ikke vanskelig å se begge strekene :)

Legger ut bilde av noen VELDIG positive tester samt test resultatet fra legekontoret :DDiverse 2013 008.JPG Diverse 2013 008.JPG

Den første testen så jeg først ikke noe på (tok den på ettermiddagen 9 dpo), og tenkte at da skulle jeg ikke teste før etter IKM. Kastet bare et siste blikk på den da jeg skulle legge meg om kvelden og skimtet så vidt noe. Da måtte jeg bare teste morgenen etter:)

Test.jpg

Nå er jeg ikke helt med på hva forkortelsene på DPO og ikm betyr, men jeg tok ene testen søndagkveld, og den var positiv, jeg skulle hatt mensen i går, mandagmorgen var den positiv, og den lappen fra legen ble tatt mandag også :) Hadde vel eggløsning rundt 8-9 juli. Men hva betyr dpo og ikm? :bs

DPO betyr Days Past Ovulation, altså dager etter eggløsning:)
IKM er Ikke Kommende Mens, altså dagen vi håper mensen ikke dukker opp;)

Ahhh takk Junelol, da blir det første test etter dpo 12- 13 ca, da jeg er usikker om eggløsning var 8 el. 9 juli, og neste 2 testene 13-14 dpo og Ikm var i går og den er ikke kommet her hvertfall :)

IKM er i morgen men her er mine tester. ble lurt til å teste av mine forumsnupper fra januar 2012. Den første testen trodde jeg bare var en spøk. men ser jo nå at jeg burde nesten sjekke øynene igjen for egentlig er det ingen tvil.

Men av den enkle grunn at jeg har mista en gang før jeg fikk januar 12 jenta mi. så tørr jeg ikke stole på at vi venter enda en liten en. pluss vi prøvde lenge før vi ble gravide og fikk første barnet så kan ikke forstå at det skulle skje så fort og ikke helt planlagt denne gangen =P

1084780_10152990849350012_1501222611_o.jpg Bilde tatt 10 dpo

1071023_10152993917640012_914379285_o.jpg Bilde tatt 11dpo altså idag

Er nok ikke så mye tvil der nei :) Gratulerer :)

Er nok ikke så mye tvil der nei :) Gratulerer :)

Haha nei er vel egentlig ingen tvil men det vil nok ta litt tid før det går opp for meg denne gangen :P sist gang jubla jeg fra første øyeblikk og var helt inneforstått med at jeg var gravid :P men nå tviler jeg hihi litt morro :P

Her er mine tester. Tatt 10 dpo (strimmelen) og i dag (13 dpo). :-)

ImageUploadedByBV Forum1374739656.437195.jpg

ImageUploadedByBV Forum1374739822.753914.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1374739736.170342.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1374739736.170342.jpg
    33,1 KB · Visninger: 130
Opp

Back
Topp