Bilder av nye tøbleier

Jannka

Glad i forumet
Her er bilder av noen av mine nye tøybleier, for dere som er litt nyskjerrige på TB. Hvis noen synes det er litt nerdete å ta bilder av bleiene sine... vel...ja....  Men de er altså myyyyke og deilige!!!![:D]

OJ, de var jo mye finere enn det jeg trodde de var[:)]

JA, hihi, trenger ikke shorts til sommeren vi...[:D]

Hehe, nei det skal være sikkert å visst!
Åsså slipper dere såå mye søppel.. [:)]

Kuuult!!!!!!!!

Må visst ta bilder av mine!!!![:D][:)][:)]

Så fine de er, er det altiettbleier, hva slags merke er det?
Skal ta bilde av mine jeg og når de kommer, får dem vel i neste uke. Så en kjempetøff bleie med tog på inne på bleieboden, på tilbud også, men den var selvfølgelig utsolgt! Den hadde jo vært midt i blinken for Lillemannen min...

ORIGINAL: delfie

Skal ta bilde av mine jeg og når de kommer, får dem vel i neste uke. Så en kjempetøff bleie med tog på inne på bleieboden, på tilbud også, men den var selvfølgelig utsolgt! Den hadde jo vært midt i blinken for Lillemannen min...

Har du prøvd Fuzzybunz.com????
(eller var det Fuzzystore???)

Der kjøpte jeg, men det er jo en stund siden, har jo vært salg overalt.....

Åsså kommer det jo snart nye!![;)]

Skikkelig kule jo, Jannka!!! Har skjedd litt på tøybleiefronten siden søsteren min (14år) var liten... [;)]

Leon hadde blitt helt misunnelig hvis jeg hadde vist han disse,hehe [:D]

ORIGINAL: IronMaiden

Det var Fuzzybunz.com[;)] Nå har jeg nemlig akkurat bestil to kule FB med tog på. Gleder meg som bare det til de kommer og vi kommer igang med tøybleiene... Har også noen underveis en plass som jeg har kjøpt brukt/privat så når alle kommer er vi igang! Men er litt spent på hvordan jeg har truffet med str da...[8|] 

Det var Fuzzybunz.com[;)] Nå har jeg nemlig akkurat bestil to kule FB med tog på. Gleder meg som bare det til de kommer og vi kommer igang med tøybleiene... Har også noen underveis en plass som jeg har kjøpt brukt/privat så når alle kommer er vi igang! Men er litt spent på hvordan jeg har truffet med str da...[8|] 

Hvilken størrelse har du kjøpt, da???
Nora bruker Medium i FB
den skal passe lenge enda!!![;)]

De med kule med prints på er lommebleier. De stapper man en brettebleie eller annet innlegg inni, og så bruker man de ellers som en engangsbleie(bortsett fra at den havner i vaskebøtta, da[:D])

De to andre er formsydde. De må ha sperrelag utenpå, så derfor medfølgende trekk(i samme farge). Alle bruker borrelås. Jeg har også noen med knapper....

ORIGINAL: MOVED:Nikki!

disse var tøffe!
men blir det billgere i lengden eller hvorfor er det noen som velger dette?

kan de ha en bleie hele dagen? grunnet innlegg inni!
eller er det ny hver gang de har tisset liksom

Det blir vel billigere tilslutt.....
(ganske mye faktisk)
Men det er jo så gøy å shoppe fiiine bleier!!![:D][:D][:D]

Jeg bruker det fordi det er så mye bedre for tulla mi
deilige, myke og fri for kjemikaljer!!!!
(bruker mest formsydde med ull utenpå, da får stumpen
masse luft, og hun blir ikke sår)

Åsså synes jeg faktisk det er så mye enklere og bedre å bruke![;)]

At man sparer miljøet for et par tonn søppel er jo et pluss!!!

Byttes som vanlige bleier, ja!

Eneste forskjell er at bæsjen havner på et tynt papir
som man trekker ned i do, og bleiene havner i en stor
pose, som jeg dytter inn i vaskemaskinen når den er full[;)]

Slipper å løpe ut med stinkende bleier!

(lukter faktisk ikke på badet)[;)]

Hvilken størrelse har du kjøpt, da???
Nora bruker Medium i FB
den skal passe lenge enda!!![;)]

De brukte jeg har bestillt er i L, mens de nye jeg bestilte idag er M. Skal jo bruke dem både på Frøkna og på Lillemann (2,5 år) Men har en liten mistanke om at L blir litt stort også for Lillemann...

Altså, de riktige grunnene for å velge tøybleier er vel: miljøet, kjemikaliefrit, økonome.

Mine grunner er jo så klart ovennevnte men også: dødskult og så er de så deilige å myyyke å ta på knerten. Og så synes jeg faktisk det er mer lettvint enn engangs, for jeg slipper å tenkte på om jeg har nok bleier. Og så har jeg ingen lekkasjer lenger...[:D] 

Det var egentlig problemer med å finne bleier som greide å holde på de enorme ladningene med mm bæsj som William presterer som fikk meg til å prøve[:)]

Back
Topp