Bilder av mine fineste lamper!

Frk.Knerten

Forumet er livet
Etter forespørsel om jeg kan vise frem den sorte lysekronen min og litt pmer om bilder av lampene mine legger jeg ut bilder av de jeg er mest fornøyd med her[:)]

På soverommet:

Disse har vi to av,en på hver side av speilet som henger over sofaen:

Over spisestuen:

Over stuebordet:

Over kjøkkenbordet:

Alle lampene er fra Bohus,utenom den på kjøkkenet som er kjøpt på Skeidar[:)] Pris fra 499-999 kr

Nydlige allesammen [:D][:D]
Akkurat noe jeg kunne tenkt meg [:D]

Har bare spotter (og spott-rekker liksom) i alle rom og nå vil eg bytte ut alle [8D]

ORIGINAL: MinKO

Nydlige allesammen [:D][:D]
Akkurat noe jeg kunne tenkt meg [:D]

Har bare spotter (og spott-rekker liksom) i alle rom og nå vil eg bytte ut alle [8D]

Tusen takk for det[:D]
Vi har også hatt en del spotter og jeg gikk såå lei[8D] Ellers har det vært takplafonder i gangene osv,og de vil jeg også bytte ut nå,så her blir det "den store lampejakten" snart[:)] Største utfordring blir nok lamper til badene.Huff[8D]

Så mange fine lamper du har[:D]
Har kun to lamper som jeg er skikkelig fornøyd med, en lik som du har over spisestuebordet og en Lisbeth Dahl lysekrone i gangen min.

Digger stilen din!

ORIGINAL: DeUtroligeÅrene

Så mange fine lamper du har[:D]
Har kun to lamper som jeg er skikkelig fornøyd med, en lik som du har over spisestuebordet og en Lisbeth Dahl lysekrone i gangen min.

Takk for det[:D] ÅÅÅ Lisbeth Dahl lysekrone står nesten øverst på ønskelisten min om dagen[:)] Jeg vet ikke heelt hvor den skulle vært plassert,men jeg har så forferdelig lyst på!

ORIGINAL: Rada

Digger stilen din!

Koselig å høre[:)]
Føler selv jeg har ganske blandet stil siden de ene siden av stuen er mørk med svart tapet,lysekrone,mørk brun skjenk,stuebord osv, og den andre delen av stuen har en mer romantisk stil med mye hvitt[:)] Men liker litt røft og litt søte/fine ting så da blander jeg der det går an

Selv om jeg ikke er noen fan av lysekroner, prismelamper og den slags synes jeg den svarte var veldig stilig altså [:)]

Back
Topp