bilder av mager!

Lena33

Glad i forumet
Det ble lagt ut på fotogalleri for en stund siden at man kan legge inn bilder av mager der....det som forbauser meg litt er at det er bare bilder av min som ligger der!!!hva med dere andre?og du som startet tråden?Jeg vil gjerne se flere fine mager jeg[:)]

klem

Nå har jeg lagt ut bilder av magen min også, har også lagt ut 3D bilder av knøttet i magen. [:)]

Hei du førstegangs!
Gratulerer så masse![:D] Bare lurer på en ting, måtte du betale masse ekstra for å få 3D bilder? Har ikke vært å sett på de i galleriet, men skal gjøre det straks. [:)]

Hei Tullmusa

Jeg betalte 650 kr for undersøkelsen i Tønsberg (Nøtterøy ultralydinstitutt). Timen varte i ca 45 min. Del en består av vanlig UL og når alt var klart av mål ol, trakk han ut sekvenser til 3D bilder. Fikk 9 bilder totalt, fem 3D også fikk vi DVD med opptak av hele undersøkelsen.

Absolutt verdt pengene!

Vanlig UL kostet 500 kr. Tillegg for 3D/4D var på 150 kr. Vet ikke om bildene mine er 4D, men sto 3D/4D på informasjons lappen.

Okei, så spennende! Det var kjempefine ultralydbilder av babyen din. Håper jeg og får mulighet til å få 3D-bilder når den tid kommer, for det var veldig morsomt å se på! [:)]
Tenk, når barnet ditt blir stor kan han eller hun få se film av seg selv! [:D]

Hei. Unnskyld at jeg spør så dumt, men koster UL undersøkelsen på kvinneklinnikken 500 kr? På det brevet jeg fikk står det at jeg må betale 20 kr per bilde, men at selve undersøkelsen er gratis. Har jeg misforstått brevet?

Hei jannicke T

Vanlig ultralyd som du blir kalt inn til koster ikke noe. Jeg var på privat og da må man betale. Jeg skal på ordinær ultralyd på sykehuset 28, juli og det er gratis. Man må kanskje betale for bildene, har ikke hørt noe om det.

Lykke til [:)]

tullmusa!

Tusen takk. For meg er det selvfølgelig den nydeligste på jord , hehe [;)] Er så fasinert av at man kan få så tydelige bilder så tidlig, jeg! Er jo bare toppen 18 cm nå. Ja, barnet kan se seg selv på film, hehe. Koselig [:D]

Du må ha all lykke til med forsøket ditt du, da [:)]

Masse lykke til fra meg!

Takk takk! [:D]

Ok begynte å lure her. Takk for svaret. Man skal visst betale 20 kr pr bilde man vil ha med seg hjem... hvertfall på AHUS på lørenskog.
Klem[:D]

Hei igjen. Er du førstegangsfødende med sånn mage? I uke 16? Hvordan går det ann?
Jeg er 16+6 og har ikke i nærheten av det du har. Blir nesten litt misunnelig, og utålmodig etter å få sånn jeg og! Den var fin da! [:)]

Hei igjen, jannike T

Ja, er min første dette. Vi trodde det var tvillinger, men UL viste bare en (heldigvis). Søstra mi ble fort stor ho også. Vi er veldig like og ho har en gutt som blir ett år 26. juli. Nå er jeg 18+2 og enda litt større.

Gøy med ordentlig gravid mage, men dette kan bli tungt etterhvert, kjenner jeg. Skal på ordinær UL på sykehuset 28. juli. Spent på om jeg får lik termin der. Blir vel den terminen som blir gjeldende. Nå er terminen lille julaften.

Du er ikke så langt etter meg, da. Du får nok mage snart du og [;)]

Klem

hvor ligger dettte fotoglleriet som du snakkker om??

Heisann lillemolla!

viss du ser øverst på sida, der min profil o.l. står, så står der fotogalleri! =) Har akkurat lagt inn magen min også nå, så nå begynner det å komme litt bilder der. Morsomt!

Back
Topp