Bilder av leiligheten

hissigproppen

Forumet er livet
Her slenger jeg inn litt bilder av leiligheten vi håper at ingen tar på forkjøp onsdag [:)]

Gangen:

Det "flotte" badet:

Kjøkken:

Soverom1:

Sov2:

Sov3:

Stue mot spisestue:

Spisestue:

Litt som må gjøres om vi får den gitt [;)]

Mye spreke farger, men det så jo til å være en flott leilighet da!
Håper dere får den! Vi har selv blitt snappet fra rett føre forkjøpsretten gikk ut å det er tregt!

Litt og gjere er det vel om ein ikkje skal blakke seg heilt på huskjøp [:-] Men den ser no ganske bra ut, gjer den ikkje? Litt nye fargar, så er dokke jo komt langt. Såg  ut til å ha grei størrelse, eller? Håper dokke får den!

ORIGINAL: *Joha*

Litt og gjere er det vel om ein ikkje skal blakke seg heilt på huskjøp [:-] Men den ser no ganske bra ut, gjer den ikkje? Litt nye fargar, så er dokke jo komt langt. Såg  ut til å ha grei størrelse, eller? Håper dokke får den!
91 kvm, så god plass. Kjøkken, bad og toalett må tas. Male og bytte ut garderobeskap.

Blir veldig bra om vi får den tror jeg

Stor og fin leilighet...

Mye som kan gjøres til en billig penge....Og med litt maling så kommer man laaangt...

ORIGINAL: S.Reve

Blir knallbra med litt maling og egne møbler og pynt [:D]
Du må legge inne før og etter bilder,er sikker på at dere får den!
Teste den nye jotun malinga,den er nydelig!!
den sense?

Litt over 12 timer igjen til vi får svaret nå...

Helt ærlig så syntes jeg faktisk ikke dette var så ille altså! LItt maling her og der, egene møbler så tror jeg virkelig at det kommer til å bli fantastisk!!

Krysser alt jeg har for at dere får den!! Og signerer S.Reve Før og etterbilder hadde vært artig ! [:D]

For en utrolig flott leilighet!!! [8D] Også så store fine rom! Det virker på meg som om det meste er i veldig god stand da! [;)] Gulvene virker veldig nye og fine. Rom blir forvandlet med de fargene man ønsker seg med maling - lett som en plett - bare arbeidsinnsats og noen kroner til maling og pensler! [:D]

Back
Topp