*Bilder av kommende storesøsken*

Himmelstøv

Forumet er livet
Prøver en ny tråd igjen.
fikk ikke mange bilder sist da det var mange som ville vente [;)]

men nå følte jeg får en slik tråd :P

her er kommende storebror [:)]

fikk ikke til å legge ved bilde jeg, sto opplastningen var vellykket :P men er ikke noe gitt! hihi

å det var der jo :P
her er værtfall mine prinsesser som venter på å bli storesøstre :)

"Storerbror" Ivo, 2 år i mai[;)]

Begynner å bli litt gammelt bilde, men her er hvertfall storebror Tobias[:D]

Velger også å ikke legge ut bilder av storebror. Nettopp derfor han heller ikke blir brukt navn på.

Søte storesøsken!

Han er i signaturen min [:)]

BambinoLukas: Gutten din er sååååå nyyyydelig!! Jeg blir helt bergtatt hver gang jeg ser det bildet, hihi! Vakker gutt!

Skal legge ut bilde av prinsessa mi i kveld eller no... nå er jeg på jobb.... [;)]

ORIGINAL: Bounty

BambinoLukas: Gutten din er sååååå nyyyydelig!! Jeg blir helt bergtatt hver gang jeg ser det bildet, hihi! Vakker gutt!

Skal legge ut bilde av prinsessa mi i kveld eller no... nå er jeg på jobb.... [;)]

Å tusen takk, så koselig å høre [:D] Jeg er jo såklart helt enig. Hehe... [:D][;)]

Her e snuppa[:D]

for noen nydelige barn dere har alle sammen[:)]

er fortsatt i tankeboksen på om jeg skal vise frem snuppa ellr ikke... er fortsatt anonym, så jeg får tenkt noen uker til[:)]

Nyyydelige alle sammen! Tenk når de blir storesøsken da...

Storebror Patrick, 2år [:)]

Eg legger av denne plassen til eg er kommt heilt ut av skapet[:D] kun familien og mine besteveninner som veit om svangerskapet til no.. kommer bilde etter eg har vert på ul.. er vel på tide å komma ut da [:D]

ORIGINAL: Timeline

Eg legger av denne plassen til eg er kommt heilt ut av skapet[:D] kun familien og mine besteveninner som veit om svangerskapet til no.. kommer bilde etter eg har vert på ul.. er vel på tide å komma ut da [:D]

Får ikke håpe du har snikere da, som klarer og se hvem du er ut fra stedsnavn og navnet på barna dine.. (Jeg kommer selv fra naboøya til Stord, og vet hvordan sladderen går når noen er gravide.. [;)])

ORIGINAL: [Malin]

ORIGINAL: Timeline

Får ikke håpe du har snikere da, som klarer og se hvem du er ut fra stedsnavn og navnet på barna dine.. (Jeg kommer selv fra naboøya til Stord, og vet hvordan sladderen går når noen er gravide.. [;)])

Eg har tenkt på da[:)] Du skjønna da at sjefen min fant meg her [8D] Ikkje da at da gjore nåke for me er ganske goe venna[8D]

Et av de nyeste av prinsessa mi, lille tankefulle Emma [:)] - mange av de fineste ble sletta din min MAC bestemt seg får å dø litt [:'(]

ORIGINAL: |*storesøsterT*|

Gud for noen nydelige øyne :)

ORIGINAL: Superteam 15.10.10

ORIGINAL: |*storesøsterT*|

Gud for noen nydelige øyne :)

Og krøller!!
Alle barn er vakre, men dette var en virkelig engel[:)]

Back
Topp