Bilder av kjøkken

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Noen som har lyst til å vise meg kjøkkenet deres? Har så mye kjøkkenbenk.. og aner ikke hva jeg skal  ha på den.. er så stusselig at den er bar.. trenger insirasjon fra dere[:D] For å se hvordan deres kjøkken ser ut[:D]

Da tror jeg ikke mitt kjøkken er det du vil se.. for jeg har ikke benkeplass...

ORIGINAL: Bruble

Da tror jeg ikke mitt kjøkken er det du vil se.. for jeg har ikke benkeplass...

Signerer[:'(] send over det du har ekstra til meg du[:D]

CURL:

Fy søren for et fint kjøkken...*drømmersegbort*

Kjøkkenet mitt, fremdeles litt rotete....har hatt full julevask i 1 etasjen idag...PHU! Sliten!!

Er glad i kjøkkenet mitt jeg å!
Er så stort!
Hehe!
Det første jeg falt for når jeg komm inn i huset!!!
Gedigent kjøkken er ett must!!!!

Flotte kjøkken begge to!

ORIGINAL: Beijbi

CURL:

Fy søren for et fint kjøkken...*drømmersegbort*

Jaaaaaaaaaaaaa!!!

Her er bilder fra mitt kjøkken..har ikke så mye på kjøkkenbenken jeg da. Er ikke så glad i duker og sånt [;)]

Spisestua

Også tok jeg med et par fra stua [:)]

som dere ser så har jeg ikke pynta så mye til jul enda..
Men det kommer mer [:)] 

har ikke bilder av det, men vi har alltid mellom 1 og 3 friske urter stående fremme, og så blender og kjøkkenmaskin fra kitchen aid og kanskje en  kurv med frisk frukt! og så tørkepapir da[8D][:)] men synes det er ganske fint med lite fremme! evt kan du jo kjøpe sånt oppheng til kjeler og andre redskaper! det har de på ikea og sånn! og fint å henge opp de fineste tekoppene og sånn på rekke og rad i sånt oppheng!:) 

Hadde helt glemt denne tråden jeg[:D] Så mange fine kjøkken[:)] *løpe og kjøpe ting og tang*[;)]

Her er av mitt da.. og som dere ser så har jeg veldig mye benkeplass.. og synes den er så forferdelig tom.. men klarer lissom ikke å plassere noe der heller.. som "hører hjemme" om dere skjønner... Synes at på alle andres kjøkken så er det så fint.. da ser alt liksom så naturlig ut.. alt som står på benken[;)] Kan se bort fra kaffetingene.... hehe.. for de står ikke der lengre[:)]

Tusen takk[;)] Ja, kan nok stemme det.. la ut noen bilder av stuen min inne på interiør siden her inne..

Vi har et rekkehus fra 1970 så ikke sååå nytt[;)] hehe.. men vi har gjort mye da.. kjøpte i fjor sommer og har vel pusset opp i alle rom.. kjøkkenet har vi ikke gjort noe med, det likte vi også kjempegodt[;)] Litt kjedelig nå egentlig.. med barbenk.. med tanke på familiemiddager osv.. meg, samboeren og Frida.. sitter liksom litt dumt til... men men[:)]

Hehe, det skjønner jeg godt[;)] Ikke samboeren min som har gjort mest her gitt.. det er pappaen min.. han har vært kjempefink! Og gjort det aller meste av jobben her.. samboeren min har 12 tommeltotter.. og verdens minste tolmodighet[:D] hehe...

Men misunner deg jeg.. elsker oppussing jeg.. i alle fall resultatet når det er ferdig.. det aller beste er å innrede[:D] Jeg bare simpelthen elsker det!! Og det går samboeren min litt på nærvene vet jeg.. hehe.. for det er stadig noe nytt jeg kommer hjem med.. nå sist var det et stort speil som jeg skulle ha opp over en sjenk vi har.. og da må jo samboeren min frem med skrujern da vettu.. ikke alltid så veldig blid for det.. men men, blir jo så fint da[:)]

For et råflott kjøkken.
Skulle gjerne hatt alle benkene dine jeg [:)]

Her er kjøkkenet vårt..Veldig lite men er fornøyd med det allikevel!(de 2 øverste bildene er tatt i jula ifjor så det mangler ei skapdør, og aluminiumsplata på veggen som dere ser på bilde nr 3 går hele veien fra vinduet..)

Spisestua

Her er vårt kjøkken. Har hatt bildene ute før også, men det er vell ett års tid siden.
Synes det er helt greit å ha masse benkeplass med minst mulig på, jeg[8D]

Back
Topp