Bilder av Emmeth fra idag

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
1358543084520.jpg
1358543104539.jpg
1358543124389.jpg
også av Nelinemor:):):)
1358543174175.jpg

Å nydelige de er! :D

Og så flink Emmeth er med flaska!! :eek: Han her i huset klarer ikke å manøvrere bitringen engang :confused:

Sent from my GT-I9000 using BV Forum

Tusen takk<3Småtrollene til mamma, ja:)

Takk<3<3

Nåmmin <3 Søøøte barn har du, mammatil2prinsesser&1prins :)

Kjempeflotte bilder av nydelige barn!! Ser han liker heller ikke blits;-)
Hermine skal også absolutt holde på flaska selv, styrer fryktelig med hendene for å holde på flaska og så ender hun opp med å kave den ut :p
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Daniel fikk litt mme i går, han kavet så mye med puppen, og han ville også holde flaska selv. Var bare glad for at han drakk jeg.. Prøvde nan for noen dager siden, og det ville han ikke ha - men i går prøvde jeg altså hipp og det likte han. Drakk 80 ml av de 100 jeg hadde laget.

Så go han er:-)

Kjempeflotte bilder av nydelige barn!! Ser han liker heller ikke blits;-)
Hermine skal også absolutt holde på flaska selv, styrer fryktelig med hendene for å holde på flaska og så ender hun opp med å kave den ut :p

Ha ha, nei tok første bildet m blitz ved du uheld. Han hater blitz:p Ja, Emmeth driver likedan m flasken. Skal absolutt hjelpe til og holde seg;)

Daniel fikk litt mme i går, han kavet så mye med puppen, og han ville også holde flaska selv. Var bare glad for at han drakk jeg.. Prøvde nan for noen dager siden, og det ville han ikke ha - men i går prøvde jeg altså hipp og det likte han. Drakk 80 ml av de 100 jeg hadde laget.

Så bra han likte det:):)

Herlige de er begge to:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hermine driver og vil sutte på tommelen mens hun får flaske:confused: ikke så lett for da opphever hun jo vakuumet så all melka renner ut:p

Jeg håper Anette en dag bestemmer seg for å akseptere flaska, hun er ikke så veldig begeistret for den.
Ikke prøvd mamflaska enda, spent på om den fungerer bedre, har ikke orket å styre noe mer med flaske tullet med henne når hun ikke liker den:-)

Hermine driver og vil sutte på tommelen mens hun får flaske:confused: ikke så lett for da opphever hun jo vakuumet så all melka renner ut:p

He he, skal ha alt på en gang de små da vettu:p;)

Jeg håper Anette en dag bestemmer seg for å akseptere flaska, hun er ikke så veldig begeistret for den.
Ikke prøvd mamflaska enda, spent på om den fungerer bedre, har ikke orket å styre noe mer med flaske tullet med henne når hun ikke liker den:-)

Mathea brukte dr Browns flaskene først, men etterhvert ville hu bare ha Mam flaskene;):D

dr Brown flaska er den eneste hun har klart å drikke litt av, men liker ikke den heller. Da er det kanskje håp for mamflaska håper jeg:-)

Så søte de er :) Da mine var små sverget jeg til aventflaskene,men det er fordi de er den enste produsenten med smokk som ligner mest på puppen..

Så søte de er :) Da mine var små sverget jeg til aventflaskene,men det er fordi de er den enste produsenten med smokk som ligner mest på puppen..

Prøvde først avent jeg også, men de nektet hun å ta:-)

Back
Topp