Bilder av det vi spiser :)

ImageUploadedByBV Forum1410987040.875075.jpg
Nyyyykokt krabbe!!! Pappa spare ikkje akkuratt på leveransen av mat :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hummus har jeg aldri smakt/sett.
Er det godt/sunt? Lett å lage? :)
Nei, da har du gått glipp av noe!! Det er jo smak pg behag, selvfølgelig, mannen min er ikke så veldig begeistret, men jeg er hekta! Det er omtrent rene proteiner, så ja, det er veldig sunt! Og veldig lett å lage. Jeg lager gjerne dobbel porsjon og fryser ned halvparten. Fint å bruke istedenfor smør under kjøttpålegg eller avokado. Knekkebrød med hummus, avokado og salt/pepper....mæææn, jeg kan spise det til alle måltider:p Jeg har lagt link til den oppskriften jeg bruker på tråden med oppskrifter.
 
Nei, da har du gått glipp av noe!! Det er jo smak pg behag, selvfølgelig, mannen min er ikke så veldig begeistret, men jeg er hekta! Det er omtrent rene proteiner, så ja, det er veldig sunt! Og veldig lett å lage. Jeg lager gjerne dobbel porsjon og fryser ned halvparten. Fint å bruke istedenfor smør under kjøttpålegg eller avokado. Knekkebrød med hummus, avokado og salt/pepper....mæææn, jeg kan spise det til alle måltider:p Jeg har lagt link til den oppskriften jeg bruker på tråden med oppskrifter.
Den må jeg nesten prøve :) hørtes jo utrolig godt ut!!
Usikker på om det gikk å skrive til deg nå...? Så ut som den ble sendt iallefall :D
 
ImageUploadedByBV Forum1411101105.157696.jpg
Latte på skummet melk, rugsprø med hummus og avokado, og vann. God morgen!
 
Neppe spesielt sunt, mens syns den fortjente eit bilete likevel. Guttungen skal ha (Pokemon)bursdagsbesøk i morgon, og eg måtte øve meg på menyen i dag...

Ris, fish&crisp (eller kva den no heiter) og gulrøtter. Ungane var fornøgde i alle fall!
1411133923362.jpg

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Neppe spesielt sunt, mens syns den fortjente eit bilete likevel. Guttungen skal ha (Pokemon)bursdagsbesøk i morgon, og eg måtte øve meg på menyen i dag...

Ris, fish&crisp (eller kva den no heiter) og gulrøtter. Ungane var fornøgde i alle fall!
Vis vedlegget 78596

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Til å være barnebursdag så syns jeg det virket veldig sunt! :) :)
Er det ikke litt jobb og forme risen i de forskjellige fargene? :D kreativt!
 
Til å være barnebursdag så syns jeg det virket veldig sunt! :) :)
Er det ikke litt jobb og forme risen i de forskjellige fargene? :D kreativt!
Sant nok. Litt jobb er det, men ikkje så veldig. Det svarte er forresten berre malt på, så det var enkelt. No ombestemte imidlertid poden seg, så no har vi malt hamburgerbrød om til Pokemonballar i staden for... Riktignok lysebrune og raude i staden for kvite og raude, men eg trur det går greit. Alt ein gjer for å glede ungane...!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Sant nok. Litt jobb er det, men ikkje så veldig. Det svarte er forresten berre malt på, så det var enkelt. No ombestemte imidlertid poden seg, så no har vi malt hamburgerbrød om til Pokemonballar i staden for... Riktignok lysebrune og raude i staden for kvite og raude, men eg trur det går greit. Alt ein gjer for å glede ungane...!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Du får snu hamburgerbrødet :p då blir da kvitt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gjort klar til frokost og lunsj i morgen. Skåret opp diverse til omelett og laget salat. Har også skjært gulrøtter så det er lett å få i seg. Veid grønnsakenene og det veide 300gram. Så blir det grønt til middag også får jeg slenge med en pære og kiwi i tillegg. Må gjøre det klart dagen i forveien om jeg skal klare å spise sunt. Har alt for mye på tapeten pluss en 7 uker gammel gutt. :-D så må få inn rutine på dette fremover. :)

Mamma til 2 herlige ♡
 
1411412188290.jpg
Glemte visst bildet jeg :p

Mamma til 2 herlige ♡
 
ImageUploadedByBV Forum1411925535.870811.jpg
Dagens middag (typ man tar det man finner middag). Gulrot, kålrot,purre, mais og kjøttpølse..

ImageUploadedByBV Forum1411925634.320887.jpg
Og så tok jeg bilde tidligere i uka, glemte bare å legge ut! Hjemmelaget kjøttsuppe! Namnam!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp