Bilder av de små:)

supernint

Elsker forumet
Hva gjør dere med bildene av deres små? Tar jo hundrevis.. emn klarer jo ikke slette et eneste et av de:)
Har kommet noen store opp på veggen.. samt at jeg er ivrig på photoscape.

I tillegg holder jeg nå på å lære med scrappingogså. Er med inne på hobbyforumet her på babyverden. Er så utrolig mange flinke damer der:)

Har laget min aller første LO noen gang( Stort ark med flere bilder å litt pynt...:) )
Er med i scrappekrigen denne uka. Men ser til at jeg ryker.. men til fordel for noen fantastisk flinke folk da!

Men hvis noen allikevel har lyst å stemme på meg.. så er det lov:)
Er med i gruppe 4.. med teksten "vårt lille mirakel"

Håper flere maimammaer også kommer inn dit... er utrolig morsomt å lære å lage kort og Lo av våre søte små!

Har "sett" deg der inne. Er inne å sniker litt innimellom. Skal prøve å lage julekortene selv, men de kan jo ikke måles med noen av de som er lagt ut. OG ei heller ditt "første". Tror det var det jeg datt over en gang. Husker bare jeg tenkte, så fine er ikke mine første!

[:)][:)][:)]

Er det kjekt i Qatar? så i en annen tråd at du bodde der nede for en periode.

Begynte først å snike der inne jeg også,men ble hektet ganske fort! Så derfor jeg har vært lite her inne faktisk:)
Men LO er ikke helt min ting fant jeg ut nå da... så blir vel til at jeg holder meg til kort når jeg nå ryker ut fra den konkurransen jeg er med i.

Skal lage julekort jeg også.. pynte å lage på fremsiden og ha bilde av snuppa inni.
Har også laget en del barselskort samt bursdagskort. Er ganske enkle så labgt.. men håper på å bli flinkere etterhvert da!

Er greit her nede i Qatar. Er ihvertfall over 500 normenn som bor i et nytt "byggefelt". Er litt varmt.. Har vært 50 grader i sommer. Men nå etter at jeg og snuppa reiste nedover har høsten kommet her også. Så er "bare" 40 nå:)
Blir vel 25 grader i vinter tror jeg.
Men kjenner at jeg savner alle hjemme allerede da. Var mange av mine venninner som også fikk småe nå i vår/sommer.. så vi hadde faste treff og delte erfaringer ol.

Men er utrolig glad jeg har dere her inne på forumet da:) Spesielt her på maiforumet er det bare trivelige og hjelpsomme jenter:)

Forstår at det er litt trist å dra fra venninner som er i samme situasjon.Men trekk frem det positive. Du får ha sommer i vinter[:)]

Glemte å svare hva jeg gjorde med bildene. JEg tar ut meste parten av de i papir gjennom japan foto. Og så går noen inn i album (har bare vært å lime inn foreløpig) og resten blir liggende. Men synes det er greit å ha på pcen og på papir jeg da.

Julekortene min blir vnalig brettet sort papp, ca 15x15, noen som har noen sjønnhetsfeil og ikke akkurat de målene. og så skal bilde av snuppa og tekst inni. OG litt forskjellig utenpå:)

ORIGINAL: LillMi

Jeg har stemt på deg!![:D]

Liker å lage kort jeg også, men har bare laga 2 da[8D] (bilder i bloggen)
Er så mye å sette seg inn i syns jeg, når det kommer til scrapping![:)] Men er arti da!!!

Var å så i bloggen din. Fy søren så flink du er:) Kjempefine kosekluter.. og korta var jo bare helt nydelige... Så dette må du fortsette med!

Tusen takk for stemmen også..kanskje jeg går videre. Blir avgjort i kveld, så er spent:)

Huff jeg vil nesten ikke snakke om det. Jeg har så mange bilder av ungene liggende på pc, at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
Har et livslangt prosjekt om å lage albummer, tror ikke jeg får de ferdig til konfirmasjonen, men prøver på 18-års dagene[;)]

Back
Topp