• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Bilder av barnerommene deres

Blossom83

Elsker forumet
MAI 2013
Dere som har barnerommene klare, vil dere vise de fram? Er alltid så koselig å se hvordan andre har det og samtidig få noen tips;)
Her blir det en stund til rommet blir klargjort da vi skal bygge på huset:)

Har kommet litt i gang, men er SÅ mye som mangler enda.. =) Har INGENTING på veggene og møblene er bare skrudd sammen ^^ ehhe!

Her blir lille nurket liggende med oss til å begynne med,og ikke har jeg noe bekken som hadde klart å lage til noe barnerom no...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Her skal vi ha den lille på vårt soverom en god stund før h*n flytter på eget rom, siden det blir i 2.etg. Men vi skal ta for oss 2.etg nå før mai og pusse opp. Men blir ikke noe maling og sånnt på rommet før lille kommer ut og vi vet hvilket kjønn h*n er :)

Vi kom godt igang med barnerommet i helga, men vegger er fortsatt tomme...
Kan laste opp bilde når det er ferdig :-)
Gleder meg til å se deres rom!

Her bygger vi hus slik at barnerommet er ikke helt ferdig enda. Vi har valgt rommet nærmest vårt soverom, slik at vi kommer til å flytte på denne lille karen når han får seg småsøsken. Har derfor valgt å holde veggene egghvite. Må innrømme at jeg har begynt å tenke hvordan rommet skal se ut, farger, tekstiler o.l, men det er også noe jeg kan kose meg med i permisjonstiden. Kommer til å ha han liggende på vårt soverom så lenge jeg ammer om natta, om ikke litt til;)

Her skal han sove hos oss lenge:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Her har vi bare et rom så det blir alle tre på samme sted. Så lite barne-innredning altså!

Har ikke begynt å gjøre klar rommet til lillebror ennå. Det tar vi etter fødsel og når det begynner å bli på tide han får eget rom. Rommet er idag ubrukt til kontor/gjesterom. Men deler gjerne noen bilder sv rommet til kommende storesøster :) ImageUploadedByBV Forum1361816691.269146.jpg
ImageUploadedByBV Forum1361816707.452392.jpg
ImageUploadedByBV Forum1361816721.768733.jpg
ImageUploadedByBV Forum1361816733.552337.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1361816568.532500.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1361816568.532500.jpg
    22,5 KB · Visninger: 20
Takk dere :) Vi ble veldig fornøyd med resultatet selv også :) Tror det er ei lita frøken som også liker det, men ikke alltid like lett p få ett fornuftig svar av ei på 21 mnd ;) Hun koser seg i hvertfall masse der når vi går dit for å leke. Skulle vise det frem til morfar idag og var helt i hundre :)

Koseligt rom vårskatt....
Skikkelig jenterom:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp