Bilder av barna? *skrytetråd*

x1xLexi Grey

Glad i forumet
Hel Hei alle sammen! [:D]Jeg har vært leeenge borte, men nå er jeg på nett her med dere igjen!! [:(]Savnet dere! Har veldig lyst til å se hvordan barna dere nå ser ut=) Her er et bilde av mi lille snuppeluppe, Linn Alexandra 9 mnd nå=) *stolt mamma*[:)]

Hvordan er det med dere da jenter??? [:D] Gleder dere til jul?  Ferdig med julegavene? Ikke lenge igjen nå:D[;)] Klem

Hei hei!!!Her er alt bare bra!!!Og her venter vi på jul alle mann og JEG gleder meg veldig!!!
Vi ble faktisk ferdig med julegavene for nesten 2 uker siden og det er deilig!!!!

Så utrolig herlig Linn Alexandra er!!!!

Her er Dennis!!!!!Mammas sjarmtroll!!!!

Åhh herreguuud for et sjarmtroll!! <3 Bra å søt ja!

Takk for det!!!

Ikke helt borte dattra di heller da!!! 

Nydelig jente med et flott navn! Har bilde av snuppa i signaturen jeg, der er hun rundt 7 mnd tror jeg.

Min lille prins er i signaturen min [:)] 

Hei, jeg vet ikke hvem du er [:)][:)] Jeg er ganske ny her inne, men det er jo en gylden mulighet til å presentere meg [:)]
Her er min lille sjarmis, Johannes! 

Her har jeg vært sammen med mamma og bakt kaker!! [:)][:)](litt røde øyner, orka ikkje gjøre nå m det..)

hei hei[:)] nydelig jente du har, Lapez[:)] og alle de andre mars babyene, nydelige er de[:)]

Her er Elisabeth på ni måneders dagen sin[:)]

ORIGINAL: Little Jo

Hei, jeg vet ikke hvem du er [:)][:)] Jeg er ganske ny her inne, men det er jo en gylden mulighet til å presentere meg [:)]

Her er tulla mi

ute på tur med pappa [:)]

Jenta mi er i signaturen. Det er gøy og litt slitsomt når de blir store og skal utforske ALT!

Her e gogutten min, Einar Adrian.
  Litt vill etter pappan som gjør abligøyer til han[:D] Han e vell 8,5 måned gammel på d her bilde..
Glede meg kjempemasse til jula. Har ikkje fått gjort noe me julebaksten men rolig d ordner seg[;)] Huse e delvis vaka har bare litt småtteri igjen...  [8D]

ååå de er så søte!!![:)]

[:)]takk![;)] Det er søtingen din også! Vi alle våre beste ingrwedienser i henne==) hihi

Thea på gulvet her en dag[:)]

Back
Topp