Bildelagring på nett..

Oceania

Elsker forumet
Noen som lagrer bilder på nett som har et sted å anbefale? Det er MAAANGE bilder.. Jeg har en ekstern harddisk egentlig, men bsu portene funker ikke.. er redd for at hele pc`n går til dundas snart, så må få sikret bildene mine! :)

Jeg lagrer på Foto Knudsen, veldig fornøyd med det!

Dropbox! Genialt :) Mye enklere enn fotoknudsen og alle andre foto-nettbutikker. Er til lagring av alt mulig egentlig, dokumenter og filer. Men også til foto :) Den installerer seg også på dataen din, så du får ikonet for dropbox på toppen av skjermen og så bare drar du bildene dine over den, og vips, så er de lagret der også :)

Dropbox! Genialt :) Mye enklere enn fotoknudsen og alle andre foto-nettbutikker. Er til lagring av alt mulig egentlig, dokumenter og filer. Men også til foto :) Den installerer seg også på dataen din, så du får ikonet for dropbox på toppen av skjermen og så bare drar du bildene dine over den, og vips, så er de lagret der også :)

takk :) høres genialt ut.. jeg har jo bestilt fra fotoknudsen, men husker at det tar kjempelang tid og er skikkelig knotete å laste opp bilder der. Dropbox skal jeg teste :)

Dropbox kan også brukes på telefonen og hvilken som helst data ;)
Jeg har koblet sammen telefon og to dataer, og alt jeg har blir kopiert over dit (bilder jeg tar med tlf ligger trygt i dropbox-systemet etter få minutter).
Det er bare helt fantastisk! Alt kan gå til helvete og alle bilder er likevel trygge :D

takk :) høres genialt ut.. jeg har jo bestilt fra fotoknudsen, men husker at det tar kjempelang tid og er skikkelig knotete å laste opp bilder der. Dropbox skal jeg teste :)

Ja, det tar 400 år å laste opp på fotoknudsen ol plasser.. Dropbox er kjempelettvint! :)

Jeg bruker bare Google Drive jeg. Så slipper jeg å huske ennå et passord, det er knyttet til gmailen min :)

Back
Topp