**** BILDEKONURRANSE!!!*** Frist 31.juli kl 23.59

Trone

Gotta love ebay
VIP
Nå må vi få litt mer liv her og da kjører vi i gang med en bildekonkurranse! :) 

Kriterier:
* SOMMERTEMA
* Max ett bilde pr bruker.
* Ikke tillatt med kollasjer/montasjer.
* Bildet skal ikke redigeres med ramme eller andre effekter.
* Bildet kan heller ikke vært publisert andre steder tidligere.
* Kan ikke være andre mennesker enn barnet på bildet. Dyr og figurer (utkledde folk) er lov.

Fristen er 31.juli kl 23.59 og jeg legger ut avstemning 01.aug. på kvelden (grunnet arb.tiden min) Bidrag som kommer etter fristen blir ikke godkjent. 
Bidrag sendes på mail eller pm til meg. Si i fra hvis dere trenger mailadressen min :) 

Lykke til alle sammen og håper det kommer mange bidrag!! :) :) :) 

Er det noe tema, eller er alt lov? :)

sender du meg mailadressen din? =)

jeg vil å ha mail adressen din :)

Vil også ha din mailadresse. Men eg skal gjere så godt eg kan for å stemme, siden eg er vekkreist til 31juli og må ordne/rydde i bryllupsting etter det.

1. HI er oppdatert med tema. Så i gårkveld at temaet ikke var kommet med, men det går ikke an å logge seg på via mob lenger :(
Temaet er sommerbilde!

2. Har sendt mail til de om har bedt om det :) 

Jaaaa, det vil jeg gjerne være med på :D sender du meg mail adr din snuppa? :) 

Jeg vil også være med :) Kanskje det blir noen blinkskudd i Kr.sand :)

bildekonk!! :D denne skal jeg være med på altså.. ;D

Mailadresse?? ;-)

Treng ei mailadr ;)

Åh.. Og æ som akkurt har lagt ut de fine sommerbildan av lillemor på face.. 

mailadresse?

Dytter opp denne :D frist i kveld :D 
Jeg har ikke klart å bestemme meg for hvilket jeg skal ta men skal sende det ila dagen 

Wiii, gleder meg 

Det er ikke lov med bilde av feks 2 barn? Må det være det minste barnet, eller kan det være av andre barn man har? :)

Det er ikke lov med bilde av feks 2 barn? Må det være det minste barnet, eller kan det være av andre barn man har? :)

Back
Topp