Bildekalender

nettepia

Glad i forumet
Huff, har et veeeldig problem jeg. Har så lyst å lage bildekalendre til familienne våre til jul. Problemet er at sambo har en datter fra før, som vi ikke har fått se de siste 8 mnd, å har derfor ingen fine, nye bilder av henne. Blir det veldig domt å gi familien hans en kalender med bilder bare av guttongen vi har sammen? Vil jeg virke som "den slemme stemora" da?? Han har ikke fortalt familien sin at det er så lenge siden vi har sett jenta. Huff, skulle aldri funnet meg mann med barn fra før [:(]

Jeg ville synes det var rart om jeg fikk kalender av broren min for eksempel, og hans familie, og så var det ikke bilder av den ene niesen min i kalenderen?? Men jeg tror at jeg ville reagert om jeg ikke fikk se niesen min på 8 måneder også, og enda mer om broren min ikke var sammen med datteren sin... om familien hans ikke har reagert på at dere ikke har besøk av datteren hans tør jeg påstå at de er litt sløve

Du aner ikke hvor sløve dem er!! De er kun på besøk hos oss når noen har bursdag, å det KUN hvis dem ikke har andre planer. den eneste i familien hans som bruker og ring for å høre hvordan vi har det, er stemamman hans... Får lage bildekalender til min familie, og finne på noe annet til dem da... *sukk*

Back
Topp