bildehjelp

sjukesøster

Forumet er livet
Korleis legg en ut bilde etter bv endra sej? får det ikkje til
 
dytt :)
 
 
Altså, tenk at jeg får det til, jeg som ikke fikk det til med den gamle versjonen! Hoh! *stolt*

Først må du lage det bilde du vil legge inn mindre!Så trykker du på den firkanten ved siden av smileyknappen. Den heter Image Manager. Der trykker du på Upload, velger bildet du vil legge inn, scroller ned, og nederst i venstre hjørne står det Upload......
Så vil det uploada bilde komme opp-----og vips! Trykk INSERT nederst til høyre, så har du bildet i innlegget. Måtte legge ved et bilde for å prøve selv----hehe. Sommerferiens fangst ;-)
 
hohoooi, det såg ut til å ta tid. Kor gjer en bilde mindre da? må lage mindre å lagre da før heile den andre prosessen? forstår brått karfor det e mindre bilde på forumet for tida ja ;)
 
Jeg lager mine mindre i Photoscape, to trykk så er det gjort. Lista var kansje lang, men det er gjort på null-komma-niks ;-)
 
ka sort verktøy går du inn på med en gang på photoscape? rediger? :)
 
Ja, REDIGER, velg bilde, så trykker du på ENDRE STØRRELSE. du må nok ned i 500, vil jeg tro ;-)


Men, du slipper alt dette hvis du høyreklikker på bildet, velger ÅPNE I; PHOTOSCAPE, så kommer jo bildet rett opp, og du endrer størrelse.
 
Back
Topp