bildefremkalling på elkjøp

søta mi

Elsker forumet
er det noen som vet hvor lang tid det tar??har venta en evighet syntes jeg...ihvertfall en mnd...det er så kjedelig...noen som vet????

Visste ikke at det gikk ann å fremkalle bilder der jeg...[:)]

det går veldig kjapp her venter ikke en uke en gang kun et par dager så er de i posten veldig fornøyd[:D]

skal du få de i posten? vi måtte hente de i butikken...

ORIGINAL: habibe

det går veldig kjapp her venter ikke en uke en gang kun et par dager så er de i posten veldig fornøyd[:D]

hvor mange bilder skulle du fremkalle?? jeg fremkaller ganske mange, rundt 300 eller noe...husker ikke helt...

ORIGINAL: linnpinn*87

jeg skal hente dem i butikken....tok det lang tid??

Eg henter dei på butikken.. da har eg fått mail da bildene er ferdige og komt fram..

Det har vel tatt ei veke ca.

det var rundt 150 170 tror jeg ikke lite det heller da har fremkalt to ganger hittil og begge gangene kom de innen noen dager

tror det tok et par uker, men ikke mer.. har du vært å sjekka om de hr komt da? vi måtte gjøre det uten å få mail først...

Jeg henter bildene i butikken. Sist lasta jeg opp bilder søndag kveld og henta de på fredag.

ORIGINAL: linnpinn*87

40 kr så får du dem rett i postkassen vi bor ikke i nærheten av elkjøp så det går fint synes ikke det er dyrt heller for porto siden bildene koster jo kun 0,50 øre per.

takk for svar....får vel ringe dit å høre om de kanskje har fått dem uten at jeg har fått mail... takk så mye.......  [:D][:D][:D][:D]

Lykke til, de klarte å "miste" mine bilder, ca 80 stk. Halleluja.

jeg fremkalte ca 700 bilder fikk dem sendt hjem til meg..
tok vel ca en uke

De første gangene fikk jeg mail om at de var klar, mens siste gangen hadde de vært der i ei uke før jeg tilfeldigvis var innom og spurte etter dem.. Var visst slutta og sende ut mail.

vi bruke elkjøp, å må hent dem i butikken ja. varierer hvor lang tid d tar. sist så tok d vel 3 uka.

Back
Topp