bilde

mamma_86

Elsker forumet
hvordan får jeg bilde under navnet mitt? har klart og få det inn, men det er jo ikke under navnet mitt!!!

Det er der det heter min avatar på min profil.

Har du lagt det under avatar? Og trykket oppdater og så ok?

nei, jeg la inn på den under. men da fikk jeg det til. takk for hjelpen...

Bare hyggelig...

Kjempe nydelig mage....[:D]

tusen takk.... folk tror ikke jeg er lengere enn 4 5 mnd på vei... så stor er den egentlig ikke...

Ikke bry deg om hva andre sier. Folk tror ikke jeg er så langt på vei her heller. Men når jeg var 10 uker på vei fikk jeg høre at jeg var stor... Skjønner ikke helt jeg.

kJEMPEFLOTT MAGE[:)]

hehe... sånn er det... jeg kan fortsatt trekke magen innover. virker ikke som det er noe der,.. hehe... tar det ikke akkurat negativt, nå har jeg alltid hatt litt mage fra før av og... jeg merker først nå den er større fordi navelen er blitt mindre... hehe

He He...

Skjønner hva du mener... Jeg har ikke hatt noe særlig mage fra før, så derfor syntes det ganske tidlig. Nå tror jeg ikke det er lenge til navlen "popper ut"

jeg vil ikke at den skal ploppe ut jeg... synes det ser så ekkelt ut... det skjer jo ikke på alle...

Vil ikke det jeg heller, men det er ikke så lett å bestemme det selv...

nei er ikke det... eller du kan jo gå med en teip bit forran... kanskje det hjelper... hehe[;)]

He He... Tror det bare får bli som det blir... Navlen går fort inn etter fødsel uansett da...

ja. og det er deilig... det ser rart utt med navelen som stikker ut... noen har det jo. men det er ikke dems feil...

Back
Topp