Bilde..?

Ovegutt

Andre møte med forumet
Heisann!

Jeg skal legge til profilbilde, men bildet er 134 KB... [:@] Hva skal jeg gjøre for å endre størrelsen til under 20 KB, som er max størrelse på profilbilde?

Takk for svar[;)]

hmmm..nei det vet jeg ikke hvordan du gjør. men det er sikkert noe her inne som har litt mer peiligen enn meg...*jeg er dååårlig på data*he he

Eneste jeg vet er at jeg vil ha et bilde under kallenavnet mitt;) Men filen er for stor (134 KB)

ok kanksje du rett og slett bare må velge ett annet bilde? jeg klarer heller ikke å få bilde under navnet mitt. Noe i veien med denne stygge dataen jeg har for det kommer bare opp " denne e-post adressen er i bruk" når jeg skal endre på den...arg! Lykke til da!

ORIGINAL: Monica24

ok kanksje du rett og slett bare må velge ett annet bilde? jeg klarer heller ikke å få bilde under navnet mitt. Noe i veien med denne stygge dataen jeg har for det kommer bare opp " denne e-post adressen er i bruk" når jeg skal endre på den...arg! Lykke til da!

då må du endre litt på e-post ard som feks en punktum eller nåkka

ka e d ? og kordan gjør eg d?

Hmm... Må kalle inn IT-folkene på jobb jeg... [8D]

ORIGINAL: Monica24

jeg hadde det samme problemet. send en melding til bv og forklar problemet ditt. og vips så fikser de det for deg....

kan du sende de bort til meg og?[:D][:D]

Back
Topp