Bilde...

Livva81

Glad i forumet
Ser det e mange av dokker snuppene som har bilde i signaturen dokkers, korsen fikk dokker d te??

Æ har vorre inne på testforume og prøvd men får d ikkkkke te. Å sia æ ikke eie tolmodighet så tenkte æ dokker sekkert kunne forklare mæ d me tesje[:D]

Har så løst te å ha UL bilde på signaturen min[8|]
Litt mindre enn detta kansje da[:D]

Jepp d har æ oxo prøvd og får opp mange koda, men når æ legg de (har prøvd alle kodan for sikkerhets skyld[;)])inn under signatur kommer d bare opp at signaturen er forlang.....

Hm.. Dytter tråden for deg, jeg husker nemlig ikke helt hvordan det der var.. Skal sjekke litt.[:)]

Tusen takk før den sia, den va drit arti og holde på me[:)][:)][:)][:)]

Men som du ser så får æ ikke opp bilde, bare en link te bilde.... Får vel bare nøye mæ me den linken da. Prøvde næmmelig å gå inn på www.imageshack.us igjen å forminske bilde og legge det ved signaturen uten hell, kommer bare at signaturen er forlang..

når du leger inn linken på "min profil" så må du skrive bak linken.. (eller var det [img/]? )

ORIGINAL: Knottet2

når du leger inn linken på "min profil" så må du skrive bak linken.. (eller var det [img/]? )

Tuuuuuuuusen takk du e en knupp[:)][:)][:)]

Se der ja [:D] FLINKINGEN [:D] den var kjempe fin!

ORIGINAL: Livva81

Men som du ser så får æ ikke opp bilde, bare en link te bilde.... Får vel bare nøye mæ me den linken da. Prøvde næmmelig å gå inn på www.imageshack.us igjen å forminske bilde og legge det ved signaturen uten hell, kommer bare at signaturen er forlang..

Ja, det glemte jeg å si at du må ha det der img greiene før og etter. Brukte du programmet til å lage signaturen? Ble kjempefint[:D]

ORIGINAL: Rappo

ORIGINAL: Livva81

Ja, det glemte jeg å si at du må ha det der img greiene før og etter. Brukte du programmet til å lage signaturen? Ble kjempefint[:D]

Jepp brukte det programme te å lage signaturen. Har holdt på å dilla litt der inne nu, synes det va ett kjæmpe arti program[:)] Så nok en gang tusen takk[:)][:)][:)][:)]

Har glemt det litt av jeg, kjempegøy egentlig ja[:D]

Ja det va det. Også va det kjekt me de vidioan man kunne se om forskjellige ting man kunne gjøre[:)][:)] Kommer nok te å bi mye brukt det der programme ja[;)]

Back
Topp